- Anoniem15 april 2014 om 16:36
Hallo,
De avond van zondag op maandag werd ik wakker met een misselijk gevoel. Ik ben meteen naar het toilet gerend en heb alles eruitgegooid. Ik ben weer naar bed gegaan maar slapen lukte niet. Ik had het gevoel dat ik weer moest overgeven dus ik ben weer naar het toilet gegaan. Weer overgegeven. En ook diarree. Dit was heel erg dun. Leek net water net als urine zeg maar. Ik heb echt een hele tijd bij de toiletpot gezeten en moest steeds overgeven en had nog steeds diaree. Op een gegeven moment was mijn maag denk ik leeg want er kwam niks meer uit tijdens het overgeven. Dus maar weer naar bed. Slapen lukte niet. Had erge hoofdpijn en ineens ook erg last van mijn onderrug en buik. Ook mijn ribbenkast deed erg pijn. Had nog steeds het gevoel dat ik moest overgeven maar dit lukte niet. Ik hen ooit eens gehoord dat cola helpt dus ik voorzichtig cola drinken. Ook dit hielp niet helaas ik heb het geprobeerd steeds een klein beetje maar het ging er meteen weer uit. Water bleef ook niet binnen. Dit ging de hele dag door. Ik dacht misschien even douchen. Het koste me echt zoveel moeite om naar de douche te lopen dus heb ik zittend gedoucht. Weer naar boven ook erg vermoeiend.. was echt bekaf toen ik weer op bed lag. Ik heb in de avond nog geprobeerd te slapen. Dit lukte vanaf een uur of 1. Ik werd de volgende ochtend wakker en voelde me wat beter. Dus ik dacht dit kan geen buikgriep zijn. Heb ook niet echt iets raars gegeten. Heb net wat groentebouillon gehad en ik voel me nu weer wat misselijk. Niet dat ik moet overgeven maar gewoon misselijk. Iemand een idee wat dit geweest kan zijn?
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 april 2014 om 16:44Misschien dan toch een buikgriep.
Reageren
Heb je geen koorts?Anoniem15 april 2014 om 17:41Heb geen idee. Ik heb helaas geen thermometer. Heb het wel koud steeds. En gister wel snel warm en dan weer koud. Zal nog wel een paar daagjes aansukkellen zijn. Nu maar hopen dat ik donderdag weer kan werken.
Reageren