- Bea5 juli 2017 om 09:51
in maart jl heb ik buikgriep gehad, diarree, vreselijk misselijk, gelukkig slechts 1x overgegeven, want ben daar echt als de dood voor. Vorige week vrijdag werd ik in de nacht misselijk wakker. Kwam er net niet uit. Voelde me vrij snel weer beter, al kon ik een paar dagen veel minder eten, snel vol en geen trek. Nu afgelopen nacht werd ik 3 uur wakker van krampen. Werd ook misselijk. Tegen de morgen een paar keer diarree gehad. Steeds moest ik bijnaovergeven; zit dan te shaken op de wc met teiltje op schoot. Gelukkig net niet eruit gekomen. Nu durf ik niet te eten en drinken, bang om toch nog te moeten overgeven, terwijl er niks in m’n maag is. Ga nu heel voorzichtig thee en beschuit proberen. Nu beweert mijn dochter dat (omdat ik niet overgegeven heb) ik kans heb om te blijven “tobben”, totdat ik overgeef. Omdat “het nu niet goed eruit is”. Kan dit? Wie heeft ervaring?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 juli 2017 om 10:51Als het eruit moet, dan komt het er wel uit. Dat kun je dan niet tegenhouden. Wel gaan eten en drinken…anders loop je het risico op uitdroging
ReagerenBea5 juli 2017 om 14:20is het niet beter om de eerste dag niets te eten? Iig tot ik me beter voel? Ik ben nog steeds misselijk.
ReagerenJohn (moderator)
5 juli 2017 om 15:59Ik zou toch maar met een beschuitje beginnen
Reageren