- Red velvet lover24 januari 2021 om 15:01
Ik heb er ook last van! Maar het is te lekker om het niet te eten haha
C van den hout15 mei 2021 om 19:38Mijn zoontje ook rode ontlasting. De twee dagen ervoor red velvet cake gegeten. Dat zal het verklaren.
ReagerenAnnelies20 juni 2021 om 20:54Ik schrok ook toen ik vandaag rode diarree had, maar dankzij dit topic denk ik dat een avondje zuipen en een red velvet cake gezorgd hebben voor deze prachtige combinatie. Hahahha.
ReagerenAnoniem22 januari 2023 om 20:02John, ik had overlaats rode stukjes in mijn ontlasting, ik heb balletjes in tomatensaus gegeten de dag ervoor, kan dit daardoor komen?
ReagerenJohn (moderator)
22 januari 2023 om 20:05Ja, dat kan
ReagerenAnoniem2 april 2024 om 12:29Hallo
Reageren
Ik a.u.b. its vragen
Vanochtend nadat ik naar het toilet was gegaan, zag ik dat de kak een beetje groen was en dat er ook een lang stuk van was, zoals een worm, en een vage rode kleur had.
Ik ben bang wat dit zou kunnen zijn. Toen ik het controleerde met een wattenstaafje en dit stuk aanraakte, was het geplet en zag het eruit als pop, alleen een beetje roodachtig.En gisteren heb ik spinazie en een groot stuk aardbeienvlaai taart gegeten.John (moderator)
2 april 2024 om 18:20spinazie en een groot stuk aardbeienvlaai taart Niet zo raar dat je ontlasting dan die kleuren heeft
ReagerenAnoniem2 april 2024 om 19:25Dus ik hoefde me geen zorgen te maken?Iik was alleen bang voor het lange rode stuk. En het leek mij dat het bloed in de ontlasting was of wormen.
ReagerenJohn (moderator)
2 april 2024 om 20:38Geen zorgen maken
ReagerenAnoniem2 april 2024 om 21:06Hartelijk dank voor het antwoord. Anders wilde ik al contact opnemen met de huisarts.
Reageren