Zoeken Vraag het forum

Rode ontlasting

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • R110

Goedenavond,

Ik heb sinds vanochtend ineens deze kleur ontlasting. Dit was net. Ik heb ook last van dat me buik borrelt. Dit is voor het eerst en ik schrik er heel erg van. Ik ben ook pas 18. Is het bloed? Ik heb gisteravond wel tomatensoep gegeten en eet wat tomaten maar ik ben heel erg bang? Wat moet ik doen?

10 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat het toch van het eten is

Reageren
    John (moderator)

Kijk morgen even hoe het er dan uitziet. Is het hetzelfde bel je even met de huisarts

Reageren
    R110

Maar lijkt het op bloed?

Reageren
    John (moderator)

Het lijkt zo meer op tomaat en tomatensoep

Reageren
    R110

Dit is nog een foto. Ik ben echt heel bang en ik heb dit nog nooit gehad. Wat kan het anders zijn?

Reageren
    R110

Hallo??

Reageren
    John (moderator)

Er zijn mensen die ’s nachts slapen.. en daar ben ik er een van

Neem contact op met je huisarts

Reageren
    R110

Het was de volgende dag al weg. Moet ik nog steeds contact opnemen met de huisarts?

Reageren
    John (moderator)

Nee las het weg is, is het goed. Dan had het dus echt met eten te maken

Reageren
    R110

Oke dankjewel!

Reageren
Reageer op: Rode ontlasting
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.