- Anoniem8 mei 2016 om 21:35
Afgelopen maandag geholpen via de Hal Rar methode. Nu bijna 7 dagen verder. Nog redelijk wat pijn waarvoor PCM, Tramadol en Diclofenac en voor zachtere ontlasting de Movicolon 1 x daags.
Graag zou ik van jullie willen weten hoelang het duurt voordat de hechtingen oplossen. Het voelt nu als of er glassplinters in mijn kringspier zitten. Zijn dit de hechtingen?3 reactiesReagerenAnoniem4 juli 2016 om 17:42ik lees zojuist jouw bericht over je Hal-Rar behandeling en ben benieuwd hoe het nu met je gaat; hoe het in zijn werk is gegaan en bij welk ziekenhuis je de behandeling hebt laten doen. Ik ben voornemens om eind van het jaar ook deze behandeling te ondergaan. Ik ben 13 jaar geleden de “ouderwetse” operatie ondergaan en dat is mij erg slecht bevallen. Bovendien heeft die niet eens geholpen. Mijn chirurg heeft voorgesteld om nogmaals diezelfde operatie te ondergaan, maar mij lijkt de Hal-Rar methode een beter alternatief. Ben me nu eerst daarover aan het informeren.
ReagerenRufflemasn20 juni 2021 om 11:52Beste ik heb in mei een hal-rar operatie gehad, de eerste 7 dagen zijn een hel erna beterd het wel, ik had geen last meer na 14 dagen, maar de eerste dagen inderdaad zoals glas :p. De draadjes zullen na 10 dagen wel verdwijnen ofzo.. komt wel goed ;)) .
En nu voel ik me 200% ok terug, heb er lang meegelopen, telang!
Mvg Andy
ReagerenGronald17 augustus 2026 om 17:06Hoi Andy,
Ik vraag me af hoe het nu gaat? Zijn de klachten nog steeds weg?
Mijn man heeft afgelopen vrijdag deze operatie gehad en heeft enorm veel pijn.
Groet
Reageren