Zoeken Vraag het forum

Hal Rar

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Afgelopen maandag geholpen via de Hal Rar methode. Nu bijna 7 dagen verder. Nog redelijk wat pijn waarvoor PCM, Tramadol en Diclofenac en voor zachtere ontlasting de Movicolon 1 x daags.
    Graag zou ik van jullie willen weten hoelang het duurt voordat de hechtingen oplossen. Het voelt nu als of er glassplinters in mijn kringspier zitten. Zijn dit de hechtingen?

3 reacties
    Reageren
    Anoniem

ik lees zojuist jouw bericht over je Hal-Rar behandeling en ben benieuwd hoe het nu met je gaat; hoe het in zijn werk is gegaan en bij welk ziekenhuis je de behandeling hebt laten doen. Ik ben voornemens om eind van het jaar ook deze behandeling te ondergaan. Ik ben 13 jaar geleden de “ouderwetse” operatie ondergaan en dat is mij erg slecht bevallen. Bovendien heeft die niet eens geholpen. Mijn chirurg heeft voorgesteld om nogmaals diezelfde operatie te ondergaan, maar mij lijkt de Hal-Rar methode een beter alternatief. Ben me nu eerst daarover aan het informeren.

Reageren
    Rufflemasn

Beste ik heb in mei een hal-rar operatie gehad, de eerste 7 dagen zijn een hel erna beterd het wel, ik had geen last meer na 14 dagen, maar de eerste dagen inderdaad zoals glas :p. De draadjes zullen na 10 dagen wel verdwijnen ofzo.. komt wel goed ;)) .

En nu voel ik me 200% ok terug, heb er lang meegelopen, telang!

Mvg Andy

Reageren
    Gronald

Hoi Andy,

Ik vraag me af hoe het nu gaat? Zijn de klachten nog steeds weg?

Mijn man heeft afgelopen vrijdag deze operatie gehad en heeft enorm veel pijn.

Groet

Reageren
Reageer op: Hal Rar
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.