- Anoniem3 mei 2016 om 18:43
Ik ben bekend met chronische obstipatie, ben nu ook al een aantal dagen niet naar het toilet geweest, maar heb nu constant zo’n rare steken waarbij het lijkt of het op de botten van mijn bekken duwt? Alles doet pijn, ook mijn blaas, de steken zijn soms even niet vol te houden. Ik heb al Klein-Prep toegediend, aantal dagen al meerdere liters, maar dit doet niks, mijn darmen geven geen kick. Wat moet ik nu doen? Wil niet gelijk het ziekenhuis erbij betrekken..
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 mei 2016 om 18:52Ik zou toch maar eens naar de dokter gaan.
Reageren
Je klachten kunnen wel door een obstipatie veroorzaakt wordenAnoniem3 mei 2016 om 19:19Dat weet ik, word in het ziekenhuis ook behandeld voor obstipatie. Dit is ook de reden van het Klean-Prep gebruik. Maar ik snap deze hevige steken echt niet, is er niet iets wat ik nu kan doen zodat ik vannacht kan slapen?
ReagerenJohn (moderator)
3 mei 2016 om 19:28Als het door de obstipatie komt kun je er niet veel aan doen. Behalve de normale dingen die je waarschijnlijk al doet. De klean-prep en zorgen dart je echt voldoende drinkt..
ReagerenAnoniem3 mei 2016 om 19:32Oké, even volhouden dus en morgen de dokter bellen. Dankjewel
Reageren