- Anoniem5 april 2016 om 11:46
Hallo,
Is het gebruikelijk, als je lichtjes drukt waar volgens mij de lever zit. Dat dit pijnlijk is?.
Mijn klachten: Drukken gevoel, niet echt pijn maar soms steken, voelt als of er iets in de knoop zit, drukken gevoel. Trekt ook naar de zijkant.
Ik heb de punten waar ik dit voel even omcirkelt op deze foto:
https://www.mupload.nl/img/cgarpiaizs4qt.jpgIk heb al gebeld met mijn huisarts, naja assistente. Ik moest het maar even aankijken. Want vorig jaar heb ik verschillende onderzoeken gehad ook i.v.m. steken. Ik heb toen een echo,bloedonderzoek en hartfilmpje gehad. Toen had ik steken met ademen.
Dit is totaal iets anders, maar ik moest maar even een paar dagen wachten.
Ik sport ook fanatiek, en ik heb PDS. Dus ik zit een beetje in twee strijd. Het kunnen de darmen zijn maar ook spieren lijkt mij. Maar als ik al lichtjes druk op de plekken op de foto +-.
Die zijn vrij pijnlijk.3 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 april 2016 om 14:38Als de plekken pijnlijk zijn bij lichte druk, zijn het over het algemeen de spieren die reageren. Dat het de lever is acht ik voor onwaarschijnlijk. Dan eerder je darmen.
ReagerenAnoniem5 april 2016 om 15:01het voelt niet als spierpijn of de spieren. Ik merk wel dat mijn rechterkant van de buik harder is als de linker kant. Als ik lichtjes druk op de plek waar het echt pijn doet, hoeft maar heel lichtjes dan word ik ook misselijk. Denk dat dit meer een reactie is op de pijn.
Kunnen dir echt spieren zijn?
ReagerenJohn (moderator)
5 april 2016 om 15:18Je spieren of je darmen……
Reageren