- tatjana19889 november 2015 om 09:33
Hallo,
Ben 3 weken geleden naar het ziekenhuis gegaan omdat ik ineens hele erge steken kreeg en heel veel pijn met plassen en kloppingen. Ze dachten eerst dat het nierstenen waren omdat ik er ook bloed bij kreeg, gelukkig was dat het niet een had ik een flinke blaasontsteking die uit het niets er ineens was. Heb hiervoor antibiotica voor gekregen maar na 3 dagen had ik nog steeds heel veel steken rechts onder in mijn buik dat doortrok naar mijn zijflank en dus mijn huisarts gebeld. Hij haalde uit het tikken (midden op mijn buik) dat ik vol met ontlasting zat en kreeg tabletjes mee. Steken bleven aanhouden dus vrijdags gebeld kreeg een verwijzing voor een buik foto, je zag op de foto wel dat er ontlasting zat maar dat zie je bij iedereen. Ik krijg het gevoel dat mijn huisarts er niet echt de moeite voor wilt doen want nu komen de steken dus ook opzetten als ik ga hoesten :(…
Weten jullie wat dit misschien zou kunnen zijn?Groetjes Tatjana
8 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 november 2015 om 09:47Misschien toch nog steeds de blaasontsteking…
Reageren
Ga in ieder geval terug naar de huisarts als je nog steeds klachten hebt. De steken bij het hoesten zouden eventueel ook door het hoesten zelf kunnen komen. Dat is dan een buikspier die reageert…tatjana19889 november 2015 om 09:52Heb afgelopen vrijdag nog urine laten nakijken en alles was schoon, zat geen ontsteking meer
ReagerenJohn (moderator)
9 november 2015 om 10:08Hoe is het nu dan met de klachten?
Reageren
Welke klachten heb je nog?tatjana19889 november 2015 om 15:07De klachten die ik nu nog heb is dat ik heel de dag door steken heb in mijn rechter zijflank. Zowel bij lopen, zitten en liggen heb ik het.
Reageren
Vooral het stuk als je je handen in je zij doet net boven je heup als ik het goed zegJohn (moderator)
9 november 2015 om 15:23Ik zou met de klachten toch maar weer teruggaan naar de huisarts.
Reagerentatjana19889 november 2015 om 15:49Ik heb morgen een afspraak bij mijn invallende huisarts en dat is een vrouw dus hoop dat zij mij wel serieus neemt en mee doorstuurt naar het ziekenhuis voor het inwendig te onderzoeken of een scan. Waar denk jij aan als je dit leest Tandor?
ReagerenJohn (moderator)
9 november 2015 om 17:00Dat is zonder verder onderzoek moeilijk te zeggen. Het zou van je darmen kunnen komen of van een nierbekken….
Reagerentatjana19889 november 2015 om 18:33Ik wacht het morgen wel af wat de huisarts gaat zeggen.
Reageren
Dank je wel 🙂