- Rob198718 november 2012 om 00:20
Hallo ik loop al een tijd met een probleem .
Sinds een jaar heb ik regelmatig pijn aan de linkerzijde van me buik , het lijken wel messteken !! Dit houd meestal 7 à 8 uur aan . Pijnstillers helpen niet behalve een zetpil van diclofinac ofzoiets.
Nu ben ik al paar keer bij mijn dokter geweest en hij dacht aan nierstenen, dus ben ik doorgestuurd naar de uroloog.
Bij de uroloog heb ik meerdere onderzoeken gehad 2x een echo 1x een ct scan , en nog een bepaalde scan waarvoor ik een week lang vloeistof moest opdrinken.
Uitslag gekregen en hij kon niet verklaren waar de pijn vandaan kwam.
2 maanden geleden ook al s nachts de huisartsenpost geweest , en de dokter zij gelijk ja dit zijn nierstenen of gruis !
Hij zag dat ik enorm veel pijn had en gaf me een zware pijnstiller en kon weer naar huis !
De pijn in zij komen nu steeds vaker voor en duren soms dagen waarvan de 1e 8 uur heel heftig en daarna paar dagen een zeurende pijn .
Vorige week na mijn huisarts geweest en ik heb verteld dat ik het nu spuugzat ben en wil weten wat er aan de hand is !! Mijn huisarts begon te lachen en zegt : wat wil je dat ik doe??? Ik heb dus gesmeekt om verdere onderzoeken , nu wordt ik dus doorgestuurd naar een maag lever darm arts , zou het dan iets met de darmen kunnen zijn? Mensen help ! 🙁