Zoeken Vraag het forum

borrelen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik zit al jaren met een probleem. Mijn darmen zijn zo raar en vies aan het rommelen!! Ik wil steeds niet naar school omdat het zo schandelijk is. Meestal als ik naar de wc ga is het daarna over, maar nu heb ik echt ene probleem. Heb al een week last van die rommelingen en het houdt niet op ook al ha ik naar de wc. Ik heb erg gevoelige darmen en maag en moet binnenkort naar de kinderarts. Morgen begint de examenweek en ik zie er verschrikkelijk tegen op door m’n darmen. Het is zo gênant als het helemaal stil is en je hoort opeens allemaal rare geluiden en borrelingen. Ik weet echt niet wat ik moet doen, welke eten goed en wat juist slecht. Iemand een idee??

6 reacties
    Reageren
    Anoniem

Ben trouwens 16

Reageren
    Anoniem

Heb ook heel veel last van winderigheid terwijl ik anders nooit scheten laat. Slik al een tijd regelmatig probiotica, maar dit werkt niet.

Reageren
    John (moderator)

Zorg in ieder geval voor gezonde voeding en eet op tijd. Minimaal 4 x per dag. Vermijd vet eten en neem niet teveel suikerhoudende voeding. Probeer zoveel mogelijk koolzuurhoudende dranken te vermijden. Als je energy drinks gebruikt, stop daar dan meteen mee. Zorg dat je voldoende drinkt. 1,5 – 2 liter per dag, drink veel water.

Reageren
    Anoniem

Ik drink nooit energy drank. Vet eten vermijd ik zoveel mogelijk, maar het lijkt wel of niks werkt….

Reageren
    John (moderator)

Maar eens even afwachten wat de kinderarts ervan gaat vinden

Reageren
    Anoniem

Ja doe ik ook, maar zie echt op tegen morgen. Hrt is zo gênant als het helemaal stil is en m’n buik gaat helemaal tekeer en allemaal rare en vieze geluiden….

Reageren
Reageer op: borrelen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.