- Anoniem29 september 2015 om 20:02
Ik heb nu al 4,5 maand last van mijn maag en darmen. Mijn maag rommelt de hele tijd en ik ben altijd misselijk, maar ik heb nog nooit overgegeven. Ook heb ik het gevoel dat heel mijn darmen volzitten met lucht, ik moet ook veel winden laten. Mijn buik is heel erg opgezet, het voelt wel alsof ik zwanger ben. Zijn dit zwangerschapsklachten of niet? Ik ben al naar de huisarts geweest en hij dacht dat het de helicobacter pylori kon zijn, maar ik ben toch bang dat ik zwanger ben vanwege de misselijkheid en de opgezette buik. Kan iemand me hiermee helpen?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 september 2015 om 20:24Dat is toch niet erg waarschijnlijk. Je hebt de klachten al 4,5 maand dus zou je al 5 maanden zwanger moeten zijn. Je zou dus en een flinke buik moeten hebben en de baby zou onderhand heen en weer moeten huppen in je buik. Bovendien zou je dan al maanden niet meer ongesteld moeten zijn. Daarnaast had je natuurlijk al lang een zwangerschapstest kunnen doen om te kijken of je zwanger bent. Daarnaast zijn een rommelende maag, lucht in de darmen en winderigheid nou niet bepaald specifieke zwangerschapssymptomen. Beetje vreemd…..
Is er nog verder onderzoek gedaan of wordt er nog onderzoek gedaan naar de bacterie?
ReagerenAnoniem29 september 2015 om 20:32Over 2 weken moet ik een test doen en over 3 weken heb ik de uitslag (van de helicobacter pylori)
ReagerenJohn (moderator)
29 september 2015 om 20:48Dat maar eens even afwachten. Gezien de klachten zou het heel goed de Helicobacter kunnen zijn.
Reageren