- Anoniem30 juni 2015 om 16:54
Ik heb al een lange tijd last van mijn darmen (opgeblazen/lucht). Alleen de laatste maanden heb ik ook vaak dat ik drang heb om naar de wc te gaan. Dan moet ik echt rennen. En dan komt er enkel een beetje vocht en/of doorzichtig slijm uit. Mijn dokter denkt dat dit komt doordat mijn slijmklieren in de endeldarm ofzo geprikkeld zijn…? Waardoor kan dit komen? Kan ik daar iets aan doen? Ik vind het namelijk best vervelend. Van mijn huisarts kreeg ik hier geen antwoord op.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 juni 2015 om 18:28Dat zal uiteindelijk vanzelf moeten herstellen.
Reageren
Gezonde voeding is daarbij van belang. Ook Yoghurt is heel goed omdat dat ook een positieve invloed op de darmflora heeft.Anoniem30 juni 2015 om 18:46Bedankt! Een duidelijke oorzaak is hier dus niet voor? En herstel zal vanzelf gaan?
Reageren
Gezond eten doe ik altijd al. En probiotica heb ik ook een langere tijd genomen, maar zonder resultaat..,John (moderator)
30 juni 2015 om 18:58Of er een duidelijke oorzaak is kan alleen maar worden vastgesteld met een darmonderzoek. Als de klachten aanhouden zou ik daar ook om vragen bij de huisarts.
Reageren