- Anoniem24 juni 2015 om 21:03
hallo,
ik heb nu al twee weken last met poepen 2x kwam er vocht mee eruit nu niet meer. ik heb erge moeite met poepen zelfs als ik pers ik wordt misselijk en duizelig en stop dan, ik eet netjes op een dag maar toch poepen gaat bijna niet nu sinds drie dagen is mijn rechterkant van mijn buik dik en doet het pijn en steekt het en dat vooral als ik in bed lig. ik heb ook dat als ik gegeten heb pijn krijg allemaal krampen en ik drukvoel dat ik naar ttoilet moet wat ik dan doe maar niks lukt.weet iemand wat dit is? vriendinnen zeiden al darmverstopping en dat ik beter moet drinken en meer vezels moet gaan eten maarkan het ook iets anders zijn?
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
24 juni 2015 om 22:49Hoeveel drink je op een een dag en wat drink je?
Reageren
Eet je elke dag fruit en verse groenten?
Gebruik je veel suikers, frisdrank bijvoorbeeld?Anoniem25 juni 2015 om 05:16veel drinken doe ik niet sowieso geen alcohol, limonade, ice thea, melk. als ik drink denk ik 5 kopjes per dag soms misschien 6. niet elke dag verse fruit of groente maar wel heel vaak. en frisdrank gebruik ik haast nooit…
ReagerenAnoniem25 juni 2015 om 06:09verbetert :veel drinken doe ik niet sowieso geen alcohol. maar limonade, ice thea, melk. als ik drink denk ik 5 kopjes per dag soms misschien 6. niet elke dag verse fruit of groente maar wel heel vaak. en frisdrank gebruik ik haast nooit…
ReagerenJohn (moderator)
25 juni 2015 om 08:34Je drinkt dan dus sowieso veel te weinig en dan ook nog de verkeerde dingen omdat je zo weinig drinkt.
Reageren
Ik zou dus inderdaad meer gaan drinken. Water. Je hebt ongeveer 1-5 – 2 liter per dag nodig. Daarnaast elke dag een stuk fruit.