- Anoniem27 maart 2015 om 12:50
Hallo,mijn vriend en ik hebben na al 6 weken last van buikkrampen,van pijnlijke steken tot opgeblazen gevoel,harde strakke buik.
ik heb bij mijn huisarts al bloed afgenomen was allemaal prima ,geen bacterie,of organen aangetast
vervolgens ontlasting op kweek gezet was verder ook allemaal prima konden geen bacteries of dergelijke vinden
misschien dat het aan ons eten of drinken ligt ,we hebben al heel wat produkten vervangen door iets anders of weg gelaten van voedingik weet het niet meer
kan iemand ons helpen?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
27 maart 2015 om 18:03Zijn jullie iets anders gaan eten of drinken sinds het ontstaan van de klachten? Zijn jullie voedingssupplementen gaan gebruiken of super food bijvoorbeeld? Denk eens even goed na of er iets is veranderd vanaf dat de klachten zijn begonnen…andere manier van bereiding van bepaald voedsel bijvoorbeeld.
Hebben jullie de klachten dagelijks of alleen in de weekenden?
ReagerenAnoniem28 maart 2015 om 08:58Hallo,
we hebben de klachten elke dag
ene dag wat meer dan de andere
moet zeggen dat het de laatste 2 weken wel ietsje beter is geworden
van bovenin de maag is het nu wat naar onderen in de buik,rond de navelwe hebben voor deze klachten verschillende koffiemelk geprobeerd omdat wat we normaal hadden uit de handel is gehaald
we hadden de laatste weken koffiemelk van een andere winkel en zijn daar gauw mee gestopt omdat dat het eneige was wat nieuw was in onze voeding
en we hebben nu weer 1 wat we eerder ook wel eens gehad hebbenkan het misshien nog zijn dat onze darmen nog moeten herstellen?
ReagerenJohn (moderator)
28 maart 2015 om 09:59He zou wel vreemd zijn als het door de koffiemelk zou komen. Met name dan omdat jullie er alle twee last van hebben. Als de klachten minder worden is het wellicht inderdaad aan het herstellen. Wacht nog even af en kijk of het herstel door gaat.
Reageren