Zoeken Vraag het forum

buikkrampen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,mijn vriend en ik hebben na al 6 weken last van buikkrampen,van pijnlijke steken tot opgeblazen gevoel,harde strakke buik.
    ik heb bij mijn huisarts al bloed afgenomen was allemaal prima ,geen bacterie,of organen aangetast
    vervolgens ontlasting op kweek gezet was verder ook allemaal prima konden geen bacteries of dergelijke vinden
    misschien dat het aan ons eten of drinken ligt ,we hebben al heel wat produkten vervangen door iets anders of weg gelaten van voeding

ik weet het niet meer

kan iemand ons helpen?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Zijn jullie iets anders gaan eten of drinken sinds het ontstaan van de klachten? Zijn jullie voedingssupplementen gaan gebruiken of super food bijvoorbeeld? Denk eens even goed na of er iets is veranderd vanaf dat de klachten zijn begonnen…andere manier van bereiding van bepaald voedsel bijvoorbeeld.

Hebben jullie de klachten dagelijks of alleen in de weekenden?

Reageren
    Anoniem

Hallo,
    we hebben de klachten elke dag
    ene dag wat meer dan de andere
    moet zeggen dat het de laatste 2 weken wel ietsje beter is geworden
    van bovenin de maag is het nu wat naar onderen in de buik,rond de navel

we hebben voor deze klachten verschillende koffiemelk geprobeerd omdat wat we normaal hadden uit de handel is gehaald
    we hadden de laatste weken koffiemelk van een andere winkel en zijn daar gauw mee gestopt omdat dat het eneige was wat nieuw was in onze voeding
    en we hebben nu weer 1 wat we eerder ook wel eens gehad hebben

kan het misshien nog zijn dat onze darmen nog moeten herstellen?

Reageren
    John (moderator)

He zou wel vreemd zijn als het door de koffiemelk zou komen. Met name dan omdat jullie er alle twee last van hebben. Als de klachten minder worden is het wellicht inderdaad aan het herstellen. Wacht nog even af en kijk of het herstel door gaat.

Reageren
Reageer op: buikkrampen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.