Zoeken Vraag het forum

helder rood bloed bij ontlasting

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Misschien licht gênant maar iedereen is anders.. ik was gister in de weer met anale seksspeeltjes en nu zat er wat bloed op het speeltje en bij het poepen als ik veeg is het ook helder rood. Grote kans dat ik iets beschadigd heb?

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

De kans dat je iets hebt beschadigd is redelijk aanwezig. Het kan een inwendige aambei zijn maar helaas ook je endeldarm zelf. Ik adviseer je om naar de huisarts te gaan.

Reageren
    Anoniem

Ben uiteindelijk naar het ziekenhuis gegaan met me verhaal. Niks kunnen vinden. Alleen urine test en aan me buik gevoeld. Ben alleem nu al2 dagen misselijk en hoor me darmem tekeer gaan. Ook is mijn stoelgang totaal veranderd.. ik snap er niks van

Reageren
    John (moderator)

Hebben ze niet in de endeldarm gekeken? Ik neem aan dat je verteld hebt wat er was gebeurd?

Reageren
    Anoniem

Ja heb het verteld maar ze hebben niet gekeken. Volgens mij deden ze er een beetje lacherig over. Begrijp dat wel een beetje maar ik zit nog steeds met problemen….

Reageren
    Anoniem

Het bloed trouwens niet meer en heb geen buikpijn ofzo

Reageren
    John (moderator)

Ik heb toch iets minder begrip als ze daar lacherig over doen. Je kunt voor jezelf daar dan wel een mening over hebben, maar vervolgens dient de klacht wel serieus genomen te worden. Ze hadden dus op zijn minst even naar de anus/endeldarm kunnen kijken. Omdat je een speeltje had gebruikt was dat toch wel voor de hand liggend geweest. Maar goed….. je hebt op dit moment geen klachten meer, dat is dus alvast een pluspunt. Houd het wel even in de gaten en gebruik voorlopig even geen speeltjes meer. Mocht de bloeding toch weer optreden ga dan even naar je huisarts.

Reageren
Reageer op: helder rood bloed bij ontlasting
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.