- Anoniem12 maart 2014 om 14:58
Hi
Ik ben 20 jaar en kamp al 3 jaar met pijn aan de darmen (het word erger met de tijd)en slokdarm net of gal naar boven gaat komen, ik heb om de 2 weken keelontstekingen, gepaard met aften in mijn mond. Ook heb ik tegelijk pijn aan mijn knieën (veel vocht in de knieën ook)Heb ook last van veel slijm in de keel. Mijn dokter weet er geen raad meer mee, omdat uit alle bloedtesten niets is gebleken – zeggen dat ik kerngezond ben. En als ik ziek ben aan de darme en aan de keel (soms zo erg dat ik antibiotica moet nemen) heb ik nooit koorts, maar ook nooit. Mijn dokter denkt dat het iets met mijn imuum systeem te maken heeft…dat men lichaam eigenlijk te sterk is (aangezien ze niets kunnen opmerken uit de bloedstalen), maar omdat k steeds ziek word ook vermoeid geraak en zo nog zieker word en op het einde misschien wel eens met een serieuze ziekte in het ziekenhuis ga belanden… Het lijkt erop dat men eigen lichaam vecht tegen dingen die er niet zijn….
Ik word er stilaan gek van…iemand die meer weet?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 maart 2014 om 17:21Ik zou de huisarts om een verwijzing vragen naar de MDL arts en naar je gal/galwegen laten kijken. Misschien heb je inderdaad wel iets met de gal.
ReagerenAnoniem13 maart 2014 om 12:19De gal komt enkel als ik naar toilet toe moet en druk zet op mijn darmen. Ik snap niet waarom de gal/galwegen moeten nagekeken worden (aangezien ik hier niet bepaald veel last van heb) Het zijn mijn darmen die de grootste last zijn……..
ReagerenJohn (moderator)
13 maart 2014 om 13:50Als je bij de MDL arts komt kun je dat overleggen. Die zal ongetwijfeld ook naar je darmen kijken.
Reageren