Zoeken Vraag het forum

Aanhoudende pijn 3 jaar, verschillende klachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hi

Ik ben 20 jaar en kamp al 3 jaar met pijn aan de darmen (het word erger met de tijd)en slokdarm net of gal naar boven gaat komen, ik heb om de 2 weken keelontstekingen, gepaard met aften in mijn mond. Ook heb ik tegelijk pijn aan mijn knieën (veel vocht in de knieën ook)Heb ook last van veel slijm in de keel. Mijn dokter weet er geen raad meer mee, omdat uit alle bloedtesten niets is gebleken – zeggen dat ik kerngezond ben. En als ik ziek ben aan de darme en aan de keel (soms zo erg dat ik antibiotica moet nemen) heb ik nooit koorts, maar ook nooit. Mijn dokter denkt dat het iets met mijn imuum systeem te maken heeft…dat men lichaam eigenlijk te sterk is (aangezien ze niets kunnen opmerken uit de bloedstalen), maar omdat k steeds ziek word ook vermoeid geraak en zo nog zieker word en op het einde misschien wel eens met een serieuze ziekte in het ziekenhuis ga belanden… Het lijkt erop dat men eigen lichaam vecht tegen dingen die er niet zijn….

Ik word er stilaan gek van…iemand die meer weet?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik zou de huisarts om een verwijzing vragen naar de MDL arts en naar je gal/galwegen laten kijken. Misschien heb je inderdaad wel iets met de gal.

Reageren
    Anoniem

De gal komt enkel als ik naar toilet toe moet en druk zet op mijn darmen. Ik snap niet waarom de gal/galwegen moeten nagekeken worden (aangezien ik hier niet bepaald veel last van heb) Het zijn mijn darmen die de grootste last zijn……..

Reageren
    John (moderator)

Als je bij de MDL arts komt kun je dat overleggen. Die zal ongetwijfeld ook naar je darmen kijken.

Reageren
Reageer op: Aanhoudende pijn 3 jaar, verschillende klachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.