- Anoniem10 maart 2014 om 09:28
Hallo iedereen, ik ben net ziek naar huis gegaan en ik dacht dat het wel eens tijd was om hier iets over te weten. Ik ben nu 14 jaar oud, ik zit in het 2e jaar van t/hv op vmbo, na de kerstvakantie ging het 2e rooster in, op maandag zit ik het 1e en 2e uur in het scheikundelokaal waar ik natuur/scheikunde krijg. Elke maandag in dat lokaal krijg ik vreselijke darmkrampen, en als ik dan uit het lokaal ga zijn ze weer over. Ik mocht vandaag van de docent naar de wc,maar toen ik (20 sec later) op de wc zat, waren de krampen over. Ik heb daarna gym, en in de kleedkamer zijn de krampen al wel weer over, en we hoeven maar 50 meter te lopen ernaartoe, maar vandaag was de 1e dag dat er nog zachte krampen bleven. Kunnen jullie mij ermee helpen?
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
10 maart 2014 om 13:48Gaat het voor de rest wel goed op school?
Reageren
Heb je moeilijkheden met natuur- en scheikunde?Anoniem10 maart 2014 om 18:08Ik heb een hele leuke schooltijd, ik ben nooit gepest, heb veel vrienden. Nask (natuur/scheikunde) gaat ook wel goed. We hebben sinds de kerstvakantie een nieuwe leraar omdat de andere is ontslagen, deze is 10 keer zo leuk. En ik ben een van zn favoriete leerlingen. Ik vind het niet echt moeilijk.
ReagerenJohn (moderator)
10 maart 2014 om 19:31Het zijn in ieder geval vreemde klachten. Heel vreemd dat je dat alleen maar maandag hebt. Ik denk dat dit toch echt iets is wat tussen je oren zit.
Misschien dat je eens bij de huisarts langs moet gaan.
ReagerenAnoniem10 maart 2014 om 20:23Ja ik vind het ook erg raar, maar ik heb geen een idee hoe het ’tussen mijn oren zou zitten’ ik bedoel, ik vind de les voor een les leuk. Mijn moeder die wil me hiervoor niet naar mijn huisarts hebben.
ReagerenJohn (moderator)
10 maart 2014 om 20:30Dan wordt het natuurlijk lastig…..
ReagerenAnoniem12 maart 2014 om 14:45Heb je verder geen idee?
ReagerenJohn (moderator)
12 maart 2014 om 17:17Het is een vreemde klacht. Wat ik nog zou kunnen bedenken is, dat je op Zondag avond iets doet dat voor de klachten zorgt. Hoe laat ga je doorgaans op zondag naar bed? Of eet je op zondag regelmatig hetzelfde?
Reageren