- Anoniem14 februari 2014 om 12:49
Goeiedag,
Ik heb al een lange tijd last van een rommelige knorrende buik als ik op me rug lig. Wanneer ik ga zitten is het minder maar ook wel wat geluid. Maar als ik ga liggen knort het aan 1 stuk door en hard ook nog. Nu heb ik ondergewicht ik ben 1.72 en 44 kilo en 15 jaar misschien dat daarom het geluid zo hard is. Ik weet niet wat het is, maar vervelend is het wel verder doet t ookgeen zeer of iets dergelijke. Ik weet niet waar het van komt weet iemand er wat meer van?
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 februari 2014 om 17:09Weet je zelf hoe je aan het ondergewicht komt? Hoe gaat met eten? hoe vaak eet je per dag? Ben je aan het lijnen?
ReagerenAnoniem14 februari 2014 om 17:24Ik ben altijd al heel erg licht geweest altijd al op de rand. Er zijn veel onderzoeken gedaan ik moet binnenkort bloedprikken om te kijken als het aan mijn schildklier ligt. Verder heb ik een spatische darm.. ik heb snel een vol vervelend gevoel als ik na het eten ga lopen. Ik heb pillen maar tegen de misselijkheid bij lopen helpt het niks. Ik eet s morgens 2broodjes en in de middag ook en in avond eten gewoon avond eten.. niet veel want ben dus snel misselijk.
ReagerenJohn (moderator)
14 februari 2014 om 18:53Soms knorren darmen wel eens als je te weinig gegeten hebt. Van honger dus. Maar ik weet natuurlijk niet of dat bij jou ook zo is. Maar ook je spastische darm kan dat knorren veroorzaken. Bespreek het eens met je huisarts.
ReagerenAnoniem14 februari 2014 om 19:24Het knorren komt veel van rechts boven in de buik alsof het me maag is.. ik zal het eens bespreken want honger is het 100% niet
Reageren