- Anoniem3 november 2013 om 16:36
hallo allemaal,
ik ben een vrouw van 21. ik heb al meer dan een half jaar buik en rugklachten.
ik heb snel veel pijn in mijn rug. Ik heb een heel onregelmatig ontlastingpatroon, en er xit soms bloed en slijm bij. niet elke dag, het grootste deel van de tijd wel. ik heb ook vaak heel erg kramp in mijn buik op meerdere plekken, rond mijn navel en onder mijn ribben in het midden en in mijn zij.
ik heb dit een tijd aangezien en toen twee weken geleden nadat ik de hele tijd bijna om viel van de duizeligheid naar de huisarts geweest.
ik heb ook allemaal rare vlekken op mijn huid. ik heb van de huisarts een crempje gekregen(wat niet helpt), en er is een echo gemaakt, hiervan krijg ik morgen de uitslag.nou gebeurde eergister toen ik net in bed lag om te gaan slapen iets heel raars, ik kan het niet heel goed uitleggen, mijn hart begon heel hard te bonzen ( het voelde anders dan als je hebt gesport) en onregelmatig, en mijn armen werden helemaal zwaar. 5 minuten later was dit ook weer over. maar heb nog steeds een brandend gevoel op mijn borst.
herkent iemand zich hier in? of weet iemand wat dit kan zijn? ik maak me zorgen..
ik heb HMS, maar ik denk niet dat dat hier iets mee te maken heeft.alvast bedankt,
1 reactieReagerenTandor13 november 2013 om 20:24Het lijkt er inderdaad niet op dat je klachten door HMS worden veroorzaakt. Wat het wel is is moeilijk te zeggen. Misschien PDS of een bacteriële of parasitaire infectie.
Morgen maar even afwachten. Misschien goed om je ontlasting en je urine te laten onderzoeken.
Reageren