- Pieter21 februari 2013 om 20:05
Ik heb een tijdje last van een soort van lucht die rond mij hangt als ik mijn billen ontspan en lange tijd op mijn bureaustoel zit. Ik merk dat er geurtjes vrij komen en tijdens een vergadering had iemand over de lucht die heerste. Het was een beetje beschamend. Na de ontlasting wat ik meestal thuis doe, ga ik altijd douchen, maar na een tijdje hangt deze lucht toch rond me. Heeft iemand anders dit probleem ook? Het werkt ook sociaal belemmerend. En hoe ik ook misschien mijn darmen kan reinigen..
Alle tips zijn welkom!!
6 reactiesReagerenLauriane21 februari 2013 om 20:11Hai, je darmen kun je reinigen door een klysma te nemen. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar het schijnt te werken.
Succes
ReagerenJans21 februari 2013 om 20:23Ben je toevallig recent gestopt met roken?!
ReagerenQuote21 februari 2013 om 20:26Heb je hier wat aan? Goed lezen:
Reageren
Bekkenbodemspieren aanspannen
http://www.mlds.nl/ziekten/157/spastische-bekkenbodem-syndroom/Anoniem21 februari 2013 om 20:27Aantje9 mei 2017 om 23:56Dat heb ik nou ook, maar dan met een bijkomend vol gevoel in mijn buik. Als ik dan een beetje pers komt er een scheurende geluid uit mijn anus en hangt er daana ook zo’n anuslucht om mij heen. Zijn er meer mensen die dit herkennen?
ReagerenJessy12 juni 2018 om 14:46ik heb er last van als ik moet hurken in de douche cabine dan komt me er een anus lucht uit he…
Reageren