Zoeken Vraag het forum

Rommelende darmen, diarree

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Klasina

Geachte dokter,
    Al jaren heb ik er last van dat als ik ga wandelen na bv licht ontbijt en soms alleen maar koffie, lunch avond eten, dat ik op een hol terug moet naar toilet. (meerdere fam leden hebben, hadden dit ook) Mijn ontlasting is ook altijd dun tot diaree.Geen buikpijn of krampen maar als ik moet dan kan het absoluut niet wachten.
    De laatste tijd en dat word steeds erger heb ik heel veel lawaai in mijn darmen, echt zo erg dat mensen in mijn omgeving het ook horen. Wat ik een beetje genant vind.
    Heeft u hier een oplossing voor?
    Vriendelijke groet

3 reacties
    Reageren
    Anna

Ik heb ook al een maand of 7 alleen maar diarree en enorm rommelende darmen. Verder dus niets, geen krampen. Maakt niet uit wat ik eet of drink. De eerste 3 maanden was het zo erg dat mijn sociale leven op zijn kop zette. Keer of 10 per dag rennen naar de wc. Daarna is het meer controleerbaar geworden en beperkt het zich van 3 tot 5 toiletbezoeken per dag. Heb net de overgang achter de rug. Bloed en ontlasting zijn onderzocht en waren in orde. Heb nul stress en ben ook niet bang dat het iets bijzonders kan zijn, maar ik ben dit nog nergens tegengekomen.
    Iemand enig idee???

Reageren
Reageer op: Rommelende darmen, diarree
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.