- Jaap22 december 2021 om 09:30
Goedendag ik heb een maand of 3 een flinke voedsel vergiftiging gehad, 24 uur lang kwam alles eruit. Verkeerde hamburger op de kermis denk ik. Maar nu heb ik al circa 2,5 maand rommelde darmen soms een dag zijn ze rustig maar andere dag kan het weer flink geluid maken. Verder af en toe drijvende onlasting. Maar verder geen pijn of steken of kramen aan me buik. Ik hou echt niet van dokteren etc dus ik hoop via deze weg wat wijzer te worden🙏 Kan dit misschien toch van die voedselvergiftiging af komen of een ander maat virus of bacterie ?
13 reactiesReagerenJohn (moderator)
22 december 2021 om 14:18Het kan een bacterie zijn. laat een ontlastingsonderzoek bij de huisarts doen
ReagerenAnoniem23 december 2021 om 01:11Hi. Precies het zelfde bij mij gebeurt na een voedselvergifting heb ik de rommelende darmen behouden. super irritant ook soms breiger ontlasting.
Had een Antibiotica kuur gekregen van de dokter, deze heeft het erger gemaakt. Als ik jou was zou ik geen antibiotica slikken. doe eerst een onderzoek.
MIjn ontlastingsonderzoek was goed, dus waarschijnlijk pds opgelopen door de vergiftiging.,
ReagerenAnoniem31 december 2021 om 22:25Gelukkig is het nu wel stukken minder dan een maand, anderhalve maand geleden. Maar nu loopt ons hele gezin met een borrelende maag. Maar verder geen pijn of iets gelukkig. Maar je hoort echt vreemde geluiden en drijvende ontlasting.. de ene keer minder dan de andere keer. Maar man een bacterie of virus zolang aanhouden ?
ReagerenJohn (moderator)
31 december 2021 om 22:28Dat zou kunnen
ReagerenAnoniem4 januari 2022 om 22:57Hoelang man zo een virus of bacterie aanhouden ?
ReagerenJohn (moderator)
4 januari 2022 om 23:14Lang….als het niet wordt behandeld
ReagerenAnoniem5 januari 2022 om 13:42Zijn er ook natuurlijke middelen die dit helpen verminderen ? Me vrouw heb een spd haar maag maakt elke dag geluiden, maar ik heb er nog nooit last van gehad pas na die voedsel vergiftiging.. maar als je googled komt er nooit veel goeds uit en ik ben al beetje angstig voor al die dingen vandaar. De ene dag bijna 0 last en andere dag rommelt het toch weer aardig..
Bedankt voor uw meedenken 🙏
ReagerenAnoniem5 januari 2022 om 13:44Heel vervelend inderdaad, zeker als je er nog nooit last van heb gehad maar buiten het geluid word je altijd beetje angstig van dat soort nieuwe dingen..
ondertussen met u al wat beter of ook nog steeds gerommel ?
ReagerenAnoniem9 januari 2022 om 22:56Ik merk een beetje dat me gezin er ook last van heb alleen pas sinds een week ik heb het al 2/3 maanden. Rommelende darmen , soms drijvende ontlasting klein beetje schuim bij de urine. Kan een virus of infectie echt zolang aanhouden ? En is het dan besmettelijk ? Ondertussen hoor je heel veel mensen met darm problemen.
ReagerenJohn (moderator)
9 januari 2022 om 23:03Als het een virus of bacterie is, dan kan dat inderdaad besmettelijk zijn. Toch maar eens naar de huisarts
ReagerenAnoniem.13 januari 2022 om 09:18Dat snap ik alleen dat is juist me angst een beetje daarvoor ben ik hier 🙈🙂
Kunt u hier even naar kijken is dit normaal ?
Zijn er gewoon natuurlijke dingen om je maag weer rustig te krijgen ? Heb gelukkig geen steken of pijn of iets. Het is echt alleen rommelen en af en toe dit drijvende ontlasting. En wat ik al zei nu hebbeigenlijk me vrouw en 3 kids het zelfde alleen ik heb het al een stuk langer..Ik hoor graag het graag.
Mvg
ReagerenAnoniem13 januari 2022 om 09:24Sorry foto vergeten mee te sturen
ReagerenJohn (moderator)
13 januari 2022 om 18:19alleen dat is juist me angst een beetje daarvoor ben ik hier
Maar met angst hebben en “hier” zijn gaat je probleem niet opgelost worden. Ik kan niets bijzonders zien, behalve wat onverteerd rood voedsel
Reageren