- Lisa2 februari 2020 om 07:04
Goededag
Ik was de laatste 3 maanden constant misselijk (nu is dat wel verminderd) maar de laatste 3 weken heb ik erg last van rommelende darmen. Het voelt echt als een baby die schopt in uw buik. Soms verschiet ik van die ‘schopjes’. Er zit gewoon constante beweging in mijn buik.
Natuurlijk dacht ik eerst dat ik zwanger was. Maar ik heb begin oktober en eind oktober een zwangerschapstest gedaan en die was negatief. Midden november heb ik er ook nog 1 gedaan en die was ook negatief. Dan omdat ik er toch niet gerust in was vorige week nog een clearblue gedaan die zegt hoe ver je zit, maar ook negatief. Ik pak de pil ook al bijna een half jaar correct wanneer het moet en ik krijg in de stopweek ook gewoon mijn ‘regels’.
Ik denk dat ik zwangerschap hierbij dan wel echt kan uitsluiten?
Maar herkent iemand het ‘bewegend’ gevoel, vooral eigenlijk in de bovenbuik. Echt schopjes, veel beweging en heel onrustig gevoel. Ik heb nu ook de laatste weken examens gehad, kan het van de stress zijn?2 reactiesReagerenLisa2 februari 2020 om 07:06Even nog een toevoeging met correct pilgebruik: bedoel ik dat ik het elke dag ongeveer op een zelfde tijdstip neem. Sommige dagen zat er wel 6-8 uur tussen maar nooit 12 uur.
ReagerenJohn (moderator)
2 februari 2020 om 09:50Dat zullen beslist stress klachten zijn. Zwangerschap lijkt me inderdaad uitgesloten
Reageren