Zoeken Vraag het forum

Stoelgang na coloscopie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ansl

7 weken dunne ontlasting gehad en buikpijn links onder. Na coloscopie en verwijderen van 3 poliepen geen buikpijn meer maar nog steeds dunne ontlasting zo’n 6 a 7 keer per dag. Hoe lang duurd het voordat darmflora weer normaal is??

Chris

Is oorzaak bekend

Reageren
    Jogging

Na endeldarm tumor weg gehaald dunne ontlasting is dat normaal twee dagen naar onderzoek

Reageren
    John (moderator)

Dat is niet zo raar

Reageren
    CLS

Ben twee dagen verder na het onderzoek twee kleine poliepjes verwijderd heb nu diarree is dit normaal

Reageren
    John (moderator)

Dat is normaal

Reageren
    Margot

Hallo allemaal,
    Ik heb 2 dagen geleden een colonscopie gehad, deze was helemaal goed, niks gevonden,.. gelukkig.
    Nu vandaag voor het eerst ontlasting gehad, dit deed geen pijn maar was wel bijna wit. Is dit normaal?
    Ik woon in het buitenland en beheers de taal niet zo goed, vandaar mijn vraag eerst hier.
    Gr Margot

Reageren
    John (moderator)

Ja dat kan

Reageren
    Coloscopie/ pijn _ keur nog afmaken bang

Goedeavond ,
    Ik hen zelfde coloscopie gehad heel.veel pijn aan buik heel buurs pijn aan rug 26 jaar ben ik diaree gehad dag er na nu twijfel ik om keur te gebruiken omdat tog bezig bij mij geweest zij moest nog een pil achter af denk had maar eerder in genomen was vanaf geweest haden me daar kunnen helpen als.is was nu ben bang van wil niet nog meer schaden aan ŕixhten aan darmen maar wil ook van dingen af

Heeft iemand tip

Reageren
    Suus

@Lee

Bespreek het met de mdl arts, uitgebreide reactie onder het andere topic

Reageren
    Sandra

Ik heb een darm onderzoek gehad 2 poliepen weggehaald maar na 4 dagen nog geen stoelgang is dat normaal

Reageren
    John (moderator)

Als het goed is waren je darmen helemaal leeg voor het onderzoek. Dan kan het even duren voordat je weer ontlasting hebt. Zorg wel voor vezelrijke voeding, fruit en drink minimaal 1,5-2 liter water per dag

Reageren
    Peter huisman

Ik heb 3 weken geleden een darmonderzoek gehad en ze hebben poliep(en) verwijderd onder narcose.
    Helaas ervaar ik nog steeds dezelfde klachten als voor het onderzoek,nl vol gevoel na eten,mijn darmen die konstant bewegen,winden en moeilijke,kleine beetjes ontlasting.
    Ook verlies ik gewicht.
    Wie herkent dit?

Reageren
    Rena

1 week geleden coloscopie gehad, slechte stoelgang, en vandaag 11 x naar toilet, beetje bij beetje kwam een klein beetje ontlasting. Tijdens het afvegen wat bloed eraan. Me anus doet zeer van vele keren naar toilet. Me buik is erg opgeblazen, alsof ik heel veel gegeten heb. Wordt er moedeloos van. Toch maar deze week kliniek bellen.

Reageren
    Saar

6 weken geleden coloscopie gehad. 3 poliepen verwijderd. Helaas heb ik niets meegekregen van het verwijderen omdat ik out was door het roesje. Nu nog steeds buikkrampen en pijn scheutjes. Ontlasting is nu dagelijks grote keutels .Is dit normaal en gaat het ooit nog over of moet ik aan de bel trekken?

Reageren
Reageer op: Stoelgang na coloscopie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.