- Ansl27 augustus 2021 om 00:13
7 weken dunne ontlasting gehad en buikpijn links onder. Na coloscopie en verwijderen van 3 poliepen geen buikpijn meer maar nog steeds dunne ontlasting zo’n 6 a 7 keer per dag. Hoe lang duurd het voordat darmflora weer normaal is??
Chris23 januari 2022 om 14:24Is oorzaak bekend
ReagerenJogging27 maart 2022 om 19:30Na endeldarm tumor weg gehaald dunne ontlasting is dat normaal twee dagen naar onderzoek
ReagerenJohn (moderator)
27 maart 2022 om 21:28Dat is niet zo raar
ReagerenCLS10 mei 2023 om 19:02Ben twee dagen verder na het onderzoek twee kleine poliepjes verwijderd heb nu diarree is dit normaal
ReagerenJohn (moderator)
10 mei 2023 om 19:11Dat is normaal
ReagerenMargot15 februari 2024 om 08:49Hallo allemaal,
Reageren
Ik heb 2 dagen geleden een colonscopie gehad, deze was helemaal goed, niks gevonden,.. gelukkig.
Nu vandaag voor het eerst ontlasting gehad, dit deed geen pijn maar was wel bijna wit. Is dit normaal?
Ik woon in het buitenland en beheers de taal niet zo goed, vandaar mijn vraag eerst hier.
Gr MargotJohn (moderator)
15 februari 2024 om 13:59Ja dat kan
ReagerenColoscopie/ pijn _ keur nog afmaken bang1 november 2024 om 23:47Goedeavond ,
Ik hen zelfde coloscopie gehad heel.veel pijn aan buik heel buurs pijn aan rug 26 jaar ben ik diaree gehad dag er na nu twijfel ik om keur te gebruiken omdat tog bezig bij mij geweest zij moest nog een pil achter af denk had maar eerder in genomen was vanaf geweest haden me daar kunnen helpen als.is was nu ben bang van wil niet nog meer schaden aan ŕixhten aan darmen maar wil ook van dingen afHeeft iemand tip
ReagerenSuus2 november 2024 om 09:39Sandra5 april 2025 om 19:46Ik heb een darm onderzoek gehad 2 poliepen weggehaald maar na 4 dagen nog geen stoelgang is dat normaal
ReagerenJohn (moderator)
5 april 2025 om 20:22Als het goed is waren je darmen helemaal leeg voor het onderzoek. Dan kan het even duren voordat je weer ontlasting hebt. Zorg wel voor vezelrijke voeding, fruit en drink minimaal 1,5-2 liter water per dag
ReagerenPeter huisman11 mei 2025 om 07:12Ik heb 3 weken geleden een darmonderzoek gehad en ze hebben poliep(en) verwijderd onder narcose.
Reageren
Helaas ervaar ik nog steeds dezelfde klachten als voor het onderzoek,nl vol gevoel na eten,mijn darmen die konstant bewegen,winden en moeilijke,kleine beetjes ontlasting.
Ook verlies ik gewicht.
Wie herkent dit?Rena25 juni 2025 om 20:411 week geleden coloscopie gehad, slechte stoelgang, en vandaag 11 x naar toilet, beetje bij beetje kwam een klein beetje ontlasting. Tijdens het afvegen wat bloed eraan. Me anus doet zeer van vele keren naar toilet. Me buik is erg opgeblazen, alsof ik heel veel gegeten heb. Wordt er moedeloos van. Toch maar deze week kliniek bellen.
ReagerenSaar23 juli 2025 om 14:116 weken geleden coloscopie gehad. 3 poliepen verwijderd. Helaas heb ik niets meegekregen van het verwijderen omdat ik out was door het roesje. Nu nog steeds buikkrampen en pijn scheutjes. Ontlasting is nu dagelijks grote keutels .Is dit normaal en gaat het ooit nog over of moet ik aan de bel trekken?
Reageren