- anoniem18011 juli 2012 om 17:56
Ik heb al een week (of 2) hetzelfde probleem, althans probleem, heb er niet echt last van of zo. Telkens als ik voor een grote boodschap naar de wc ga prikt/steekt het een beetje bij mijn kont, en als ik dan afveeg zit er (helder) bloed bij…niet heel hevig ofzo, maar het stoort me wel een beetje. Verder heb ik er echt totaal geen last van, hooguit een seconde of 5 als ik moet poepen. Ik begin me toch af te vragen wat ik hiermee moet, en aangezien ik volgende week op vakantie ga wil ik toch wel met een goed gevoel gaan, en me nergens zorgen over hoeven maken. Ik heb op verschillende sites al gelezen over mensen die hetzelfde hadden, en dan zou het een fissuur of aambeien kunnen zijn. Ik heb zelf al geprobeerd te ‘voelen’, maar ik kan geen abnormaliteiten waarnemen, en het doet dan ook geen pijn ofzo.
Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn, en nog belangrijker, hoe ik ervan afkom? Ik weet dat ik beter naar de dokter zou kunnen gaan, maar aangezien het amper pijn doet en ik geen bloed bij de ontlasting heb, vind ik het niet echt ndoig.
1 reactieReagerenLana30 juli 2012 om 14:46