- jagger3 januari 2021 om 14:22
bedankt weer maar eens John, …kneem omeprazol al jaaaaaaaaren in….watdenk je verder over slechte vertering omdat het blijkbaar op mijn maag ligt…en, tot slot, geen zorgen’aken overdiaree? dank nogmaals en allerbeste wensen !
John (moderator)
3 januari 2021 om 14:50Bij PDS is dat niet zo heel raar
ReagerenErna20 november 2024 om 10:04Ik heb ook al een tijdje die klachten, misselijk wakker worden ontlasting trillen beven zenuw in je lijf , bloed onderzoeken gehad komt niks uit fertetine hoog 220 .nu naar nieuw ziekenhuis verwezen wacht tijd 3 maanden ik weet niet wat te doen ik werk ook nog in de zorg wat erg lastig is om je steeds ziek te melden.
Reageren
Groet ErnaLiz17 april 2025 om 07:48Hoi… ik heb hier ook precies last van… zie dat je berichtje uit 2011 is. Maar hoop toch dat je het leest en me kan vertellen dat het over is gegaan… of herkent iemand dit nog meer???? Echt ik ben radeloos…. Elke ochtend misselijk, buikpijn, gevoel van overgeven, nek en rugpijn…. Zwak gevoel …. Diaree…. Wat is dit??? Help??
ReagerenJohn (moderator)
17 april 2025 om 12:55Zou het niet beter zijn om zelf gewoon met de klachten naar de huisarts te gaan dan hier te wachten op een berichtje dat wellicht niet gaat komen of dan over iets heel anders gaat dan wat er bi jou aan de hand is?
Reageren