- armando4 oktober 2011 om 19:16
Heey,
me beste vriendin het al ongeveer dikke 3 weken last van hevige buikpijn rechts onder in de buik…
ze heeft 2 weken in het ziekenhuis gelegen in de tussen tijd hebben ze vaak.
bloedgeprikt en verschillende echo’s en scans gemaakthet enigste wat ze daar uit hebben kunnen vinden was
dat ze een parasiet in er darm had.
:Blastocystis, hominisdaar het ze dan ook een antibiotica kuur voor gekregen
en stukken brokken in haar darm
dus drinkt ze van de dokter een hoeveel aan laxeermiddel per dag om dat te verhelpen.dus toen is ze naar huis gestuurd maar ze hebben nog niks kunnen vinden wat het nou zou kunnen zijn.
maar de problemen zijn nog niet voorbij ze heeft nog steeds die hevige buikpijn rechts onder in de buik en sinds vandaag nu ook onder de ribbenboog en bove de navel maar die pijn boven de navel is niet altijd aanwezig. en de pijn was vandaag weer zo hevig bij haar dat we 1e hulp hebbe gebeld maar nogmaals ze zeggen dat ze niks kunnen vinden via een scan en op het bloed dat ze hebben getest.
we denken allemaal aan een blinde darm onsteking.
maar ze hebben haar bloed daar opgetest en dat zou het ook niet zijn.dus mijn vraag aan jullie:
Weet iemand van jullie wat het wel zou kunnen zijn?
word er een beetje gek van moet toch wel een verklaring voor zijn dat ze zo hevige pijn het.3 reactiesReagerenbrenda A4 oktober 2011 om 22:40dat is zeker raar, je hebt niet zomaar hevige buikpijn……
Reageren
je kunt het beste toch maar weer overleggen met de huisarts en vragen om een second opiniun in een ander ziekenhuis.
als de pijn heel hevig is zou ik toch weer contact opnemen.
zo op het forum is dit niet te beoordelen, buikpijn kan inderdaad door blindedarm ontsteking kunnen komen. maar ook door een dikke- of dunne darmontsteking, alleen vinden ze dan normaal ontstekingswaarden in het bloed.
pijn onder de ribbenboog kan op dikke darm wijzen, maar ook op de galblaas.
wat voor laxeermiddel gebruikt ze en hoe lang moet dat? wanneer moet ze terug komen?
groetjes, Brendakiertie5 oktober 2011 om 08:30mijn dochter heeft parasieten en is onder behandeling van een electro- accupunctuur. De huisarts vond niks in haar bloed tot dat ik haar naar zo’n arts bracht. Zij heeft medicijnen gekregen die ze 11 dagen moet innemen en 3 dagen niet, omdat dan
Reageren
de eitjes kunnen uitkomen en dan moet ze weer 11 dagen innemen en weer 3 dagen rust. Ze moet op 17 okt. weer voor controle naar de arts.Armando5 oktober 2011 om 13:30ja vanmorgen was het weer zover.
ze kreeg heftige krampen in er onderbuik
dus weer naar 1e hulp gebeld maar ze zeiden alweer
“we kunnen niks vinden” dus hier waren we niet mee eens hebben we de huisarts gebeld die was natuurlijk heel erg boos.
toen hebben ze besloten om haar verder te laten onderzoeken in het ziekenhuis van gent. wellicht dat ze daar wel hun BEST doen. en miss toch haar blinde darm verwijderen.uuh wat voor laxeermiddel ze gebruikt durf ik even niet te zeggen want dat weet ik op het moment niet. ze heeft wel nog 11 flessen extra gekregen en dat was goed voor 2 maanden :O wat ik een beetje raar vind. dat kan toch nooit goed zijn zoveel laxeermiddel elke dag drinken ?
groetjes
Reageren