- lena30 september 2011 om 18:18
Hallo!
Ik heb sinds een maand ongeveer bloed bij mijn ontlasting. In het begin wat weinig, maar het werd steeds meer. Eerst dacht ik dat het kwam doordat ik ongesteld moest worden, maar nadat ik ongesteld ben geworden, heb ik het nog steeds. Mijn ontlasting is best zoals anders, alleen er zit veel slijm bij, met in dat slijm (diarree) veel bloed. Ik vind het totáál niet prettig om naar de dokter te gaan, ten eerste omdat ik hoogstwaarschijnlijk moet bloedprikken en ik sta ook niet te juichen om in me nakie daar te staan. Ik ben een meisje van 15, bijna 16. Ik hoop dat u me meer informatie kan geven!
Groetjes Lena2 reactiesReagerenBrenda A2 oktober 2011 om 09:43je zal toch naar de dokter moeten om een oorzaak te vinden en eventueel een behandeling te starten.
Reageren
je hoeft niet in je nakie te staan, de dokter zal hooguit de buik voelen en je zal zeker ontlasting in een potje moeten inleveren om te kijken of er b.v. een bacterie in zit.
het kan nml heel goed een darminfectie zijn, die wordt vaak in het buitenland opgelopen maar ook in Nederland door b.v. niet goed verhit kippenvlees.
ook zijn er ziekten van de darm zoals colitis en Ziekte van Crohn.
maak dus morgen meteen een afspraak, wees zuinig op jezelf! niet mee doorlopen!
beterschap BrendaJan26 januari 2012 om 19:32Deze website kan u misschien helpen? http://www.bloedbijontlasting.nl/
Reageren