- P18 april 2016 om 16:57
Hallo,
Ik heb al een tijdje bloed bij de ontlasting als ik dan afveeg zie ik bloed.. Zo heel veel bloed is het niet.. En heb ook altijd last van winderigheid en een rare gevoel in het onderbuik.. En ik durf ook niet naar de dokter ik schaam me ervoor als ze kijken op prive plekken.. Hebben julie een oplossing? Kan het iets ergs zijn..
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
18 april 2016 om 17:03Dat is ongezien moeilijk te zeggen. Het kan een aambei zijn of aan scheurtje in de anus.
Reageren
Ik zou er toch mee naar de dokter gaan. Die kan er dan meteen iets voor voorschrijvenAnoniem19 april 2016 om 12:56John (moderator)
19 april 2016 om 15:54Als je alleen maar bloed bij het afvegen hebt, is dat of een aambei of een scheurtje in de anus. Het zou een ander verhaal zijn als er echt bloed bij de ontlasting zou zitten. Maar ook dan zou het door een aambei kunnen komen.
Ga even naar de huisarts.
ReagerenAnoniem19 april 2016 om 18:33Hallo,
Ja ik heb een afspraak gemaakt. Alleen nu heb ik ook al een tijdje last van mijn onderbuik zou het ermee te kubnen maken hebben?
Met vriendelijke groeten
Reageren
Ps. Bedankt voor uw reactie.John (moderator)
19 april 2016 om 19:05Als het een aambei is, zou dat kunnen. Maar dan meer door harde ontlasting. dat zou een verstlopping kunnen geven die dan weer voor buikklachten kan zorgen.
Reageren