Zoeken Vraag het forum

Pijn in mijn bovenbuik

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • F.L.

Hallo,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
    5 weken geleden was ik in het Buitenland en kreeg ik last van diarree en bloed bij de ontlasting. Ik had toen nog geen pijn aan mijn buik. Een week daarna ging ik terug naar Nederland en had onderweg erge last van mijn buik, koorts en veel diarree. In Nederland aangekomen kreeg ik voor 3 dagen anti biotica en een paar dagen daarna stopte de bloeding. Ik had nog steeds veel diarree. Later begon ik erg veel last te krijgen bij mijn bovenbuik, precies onder mijn borst. Als ik er op druk doet het ontzettend veel pijn. Nu heb ik al 5 weken diarree en heb sinds gisteren grote zachte stukken in mijn ontlasting. Sommige zijn rond, sommige langwerpig. Ik heb twee nachten ook nauwelijks geslapen, wordt telkens wakker van de pijn. De pijn is vooral heftig in de nacht en in de ochtend.

Mvg.

2 reacties
    Reageren
    brenda A

je had allang ontlasting en bloedcontrole moeten hebben gehad.
    Morgen meteen regelen, naar de huisarts!
    dit mag nooit zolang duren, waarschijnlijk heb je een bacterie opgelopen.
    wel doen hoor!
    beterschap, Brenda

Reageren
    F.L.

Dag allemaal,

Brenda bedankt voor je reactie. Ze hebben niets kunnen vinden bij het ontlastingsonderzoek, maar uit mijn bloedsonderzoek zagen ze dat ik een lichte infectie heb. Als een lichte infectie al zo erg pijn doet moet ik er niet aan denken hoe een grote moet voelen. De pijn neemt allemaal maar toe en krijg geen medicatie. Ik mag alleen paracetamol innemen. Ook zie ik een tijd in mijn ontlasting dat mijn voedsel niet meer wordt verteerd. Nu hopen dat het gauw weggaat..

Nogmaals bedankt,
    Fatima

Reageren
Reageer op: Pijn in mijn bovenbuik
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.