- DayOfDreams16 februari 2011 om 23:31
Goededag,
Voor alle duidelijkheid ben ik een man, heb internet al rondgezocht maar kwam alleen zwangerschap tegen met mijn symptonen
Snds vorige week Dinsdag heb ik al erg veel last van buikpijn, buikkramp en misselijkheid(hoef niet over te geven maar wel zo gevoel). Plassen gaat gewoon maar toch wat door je achterkantje moet gaa niet tot nauwelijks, tot net. Komt er 2 wc potten vol uit? Ik blijf wel erg veel last ouden van dezelfde klachten.
Hoe kan dit? Zat er wat verstopt wat nu is losgelaten of hoe moet ik dit zien? Advies naar dokter of afwachten?Alvast bedankt!
3 reactiesReagerenDé17 februari 2011 om 17:52Ik vind uw verhaal poëtisch beschreven, maar wat uw precieze symptomen zijn ontgaat mij eerlijk gezegd…
Kunt u in gewone taal schrijven wat er met u aan de hand is: hoe is het plassen, hoe gaat het met poepen, en heeft u verder klachten, welke?
ReagerenOnno18 februari 2011 om 23:23Bij acute medische problemen gaat u het beste naar de huisarts. Wilt u laten weten welke diagnose de huisarts gesteld heeft?
Reagerenbrenda A21 februari 2011 om 10:27is de kramp inmiddels weg, of blijft het zo?
Reageren
Als je nog last hebt zou ik zeker even naar de huisarts gaan, diverticuls geven ook deze klachten.
groetjes, Brenda