- Anoniem23 januari 2011 om 21:21
Hey,
Bij de huisarts kan ik momenteel niet langs, vandaar mijn vraag op dit forum:
ik ben 21 jaar oud. Vrijdagnacht kreeg ik last van een ‘branderig’ gevoel rond mijn slokdarm. Mijn huid in die regio voelt tamelijk warm aan ook. Overdag had ik er geen last van, tot ’s avonds. Zaterdagnacht was het zo erg dat ik niet heb kunnen slapen, en het is sindsdien niet meer overgegaan. Het ‘gloeit’ echt constant. Eetproblemen heb ik niet. Ik heb ook last van serieuze keelpijn. Ik laat ook meer kleine boertjes dan normaal. Is dit een soort van maagzuur? En heeft iemand een tip om die ‘gloei’ of ‘warmte’ te doen afnemen, want dat is het hinderlijkst.bedankt
1 reactieReagerenTier23 januari 2011 om 22:59Niemand kan weten wat het is want niemand van ons kan een lichamelijk onderzoek doen dat de huisarts wel kan doen, en niemand kent jouw medische voorgeschiedenis die de huisarts wel kent. Eerst dient er te worden vastgesteld wat de oorzaak is van de problemen voordat er een behandeling kan worden voorgeschreven. Ga dus naar het spreekuur van de huisarts, of bel even met de assistente.
Reageren