- Mikey30 december 2016 om 22:45
Hallo!
Ik heb sinds een kleine maand last van een brandend gevoel in mijn keel iets boven mijn sleutelbeenderen,
Nu speelt dit soms willekeurig op, of het speelt op als ik iets eet (Per definitie niet eens gekruid) Wat zou dit kunnen zijn? Zelfs rennies veroorzaken het brandende gevoel en ik ben er sterk van overtuigd dat het geen maagzuur is aangezien ik ook geen last heb van oprispingen of misselijkheid, nu is het wel zo dat ik er bij boer en dat het soms samen gaat met elkaar. Eerst dacht ik dat het ging om een SOA maar dat was het ook niet want mijn partner had een test gedaan en was op alles negatief. Dus geen maagzuur en geen soa, WEL heb ik 19 November en 9 December XTC gebruikt, zou dit een reden kunnen zijn? Ook was ik na de vorige keer (9 december) grieperig, en verkouden gecombineerd met een keelontsteking maar dat kan toch nooit 2/3 weken duren? HELP6 reactiesReagerenMikey30 december 2016 om 22:50Ook voeg ik hier even aan toe, mijn tong heeft wat rare plekken, ze doen geen zeer maar het ziet er niet fris uit en de keel is rood/vuurrood
ReagerenJohn (moderator)
30 december 2016 om 23:57Lijkt dat toch op een infectie. Ga met de klachten naar de huisarts
ReagerenMikey31 december 2016 om 00:03Bedankt voor de reactie! Nog een hele kleine toevoeging, ik heb geen problemen met slikken/voedsel doorslikken het is echt alleen een brandend gevoel
ReagerenJohn (moderator)
31 december 2016 om 00:39Dat had ik begrepen.
ReagerenMikey7 januari 2017 om 21:58Hallo! Ben langs de HA geweest, bleek een flinke Candida infectie te zijn, heb een capsule gehad en ben nu klachten vrij. Voor de zekerheid een SOA test gedaan in ieder geval bedankt voor de geruststellingen! 🙂
ReagerenJohn (moderator)
7 januari 2017 om 22:27dan is dat probleem ook weer opgelost en hoef je je daar geen zorgen meer over te maken
Reageren