Zoeken Vraag het forum

Brandend gevoel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Mikey

Hallo!
    Ik heb sinds een kleine maand last van een brandend gevoel in mijn keel iets boven mijn sleutelbeenderen,
    Nu speelt dit soms willekeurig op, of het speelt op als ik iets eet (Per definitie niet eens gekruid) Wat zou dit kunnen zijn? Zelfs rennies veroorzaken het brandende gevoel en ik ben er sterk van overtuigd dat het geen maagzuur is aangezien ik ook geen last heb van oprispingen of misselijkheid, nu is het wel zo dat ik er bij boer en dat het soms samen gaat met elkaar. Eerst dacht ik dat het ging om een SOA maar dat was het ook niet want mijn partner had een test gedaan en was op alles negatief. Dus geen maagzuur en geen soa, WEL heb ik 19 November en 9 December XTC gebruikt, zou dit een reden kunnen zijn? Ook was ik na de vorige keer (9 december) grieperig, en verkouden gecombineerd met een keelontsteking maar dat kan toch nooit 2/3 weken duren? HELP

6 reacties
    Reageren
    Mikey

Ook voeg ik hier even aan toe, mijn tong heeft wat rare plekken, ze doen geen zeer maar het ziet er niet fris uit en de keel is rood/vuurrood

Reageren
    John (moderator)

Lijkt dat toch op een infectie. Ga met de klachten naar de huisarts

Reageren
    Mikey

Bedankt voor de reactie! Nog een hele kleine toevoeging, ik heb geen problemen met slikken/voedsel doorslikken het is echt alleen een brandend gevoel

Reageren
    John (moderator)

Dat had ik begrepen.

Reageren
    Mikey

Hallo! Ben langs de HA geweest, bleek een flinke Candida infectie te zijn, heb een capsule gehad en ben nu klachten vrij. Voor de zekerheid een SOA test gedaan in ieder geval bedankt voor de geruststellingen! 🙂

Reageren
    John (moderator)

dan is dat probleem ook weer opgelost en hoef je je daar geen zorgen meer over te maken

Reageren
Reageer op: Brandend gevoel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.