- A28 oktober 2016 om 09:30
Hallo,ik had 14 dagen geleden last van brandend maagzuur,last van de maag en later de buik/darmen
sinds een week last van soort opvliegers word op rug armen benen brandend gevoel hele dag en heb geen koorts ,het voelt net of je ingesmeerd bent met tijger balsem
zijn dit griep verschijnselen?9 reactiesReagerenJohn (moderator)
28 oktober 2016 om 09:48het lijkt eerder op een maagslijmvliesontsteking.
Reageren
Ga met de klachten naar de huisarts.Anoniem28 oktober 2016 om 10:01ben afgelopen maandag al naar dokter geweest en hij zei dat het soort griep was en heeft me iets voor brandend maagzuur gegeven dat minder maagzuur aanmaakt zodat er eventuele ontstekingen kan genezen
ReagerenJohn (moderator)
28 oktober 2016 om 10:30Wacht dan het weekend nog even af. Als de klachten aanhouden, ga dan terug naar de huisarts
ReagerenA1 november 2016 om 10:02Ben weer terug gegaan naar de dokter en uitgelegd dan mijn maag en darmen helemaal weer goed zijn geen last meer van maar nu de hele dag van warm koud gevoel tintelend van armen benen rug gezicht, hij weet het verder ook niet maar dacht aan een soort virus en die kan 5 tot 10 dagen duren,als het volgende week nog niet weg is maar even bloedprikken dacht ik
ReagerenA1 november 2016 om 10:10Heb trouwens voordat het begon bijna een week iberogast druppels gebruikt 3x per dag
Reageren
Ik ben er mee gestopt toen dit begon het begon met ineens heel warm worden soort opvlieger
En kreeg het later koud was aan klappertanden,zou het misschien ook kunnen een soort bijwerking allergie reactie van iberogast? en duurt zoiets dan zo lang?Tandor1 november 2016 om 10:12Als de klachten verder aanhouden lijkt me dat inderdaad een goed idee.
ReagerenJohn (moderator)
1 november 2016 om 10:21Ik denk niet dat het een bijwerking is van de Iberogast.
Reageren
Lijkt toch meer op een virusinfectie. De griep misschien. had je geen koorts?A1 november 2016 om 16:53Nee heb geen koort gehad maar begon wel als koortklachten .
Reageren
Dokter dacht ook dat het een griepvirus was.John (moderator)
1 november 2016 om 17:28Maar eens afwachten dan…
Reageren