Zoeken Vraag het forum

brandend gevoel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • A

Hallo,ik had 14 dagen geleden last van brandend maagzuur,last van de maag en later de buik/darmen
    sinds een week last van soort opvliegers word op rug armen benen brandend gevoel hele dag en heb geen koorts ,het voelt net of je ingesmeerd bent met tijger balsem
    zijn dit griep verschijnselen?

9 reacties
    Reageren
    John (moderator)

het lijkt eerder op een maagslijmvliesontsteking.
    Ga met de klachten naar de huisarts.

Reageren
    Anoniem

ben afgelopen maandag al naar dokter geweest en hij zei dat het soort griep was en heeft me iets voor brandend maagzuur gegeven dat minder maagzuur aanmaakt zodat er eventuele ontstekingen kan genezen

Reageren
    John (moderator)

Wacht dan het weekend nog even af. Als de klachten aanhouden, ga dan terug naar de huisarts

Reageren
    A

Ben weer terug gegaan naar de dokter en uitgelegd dan mijn maag en darmen helemaal weer goed zijn geen last meer van maar nu de hele dag van warm koud gevoel tintelend van armen benen rug gezicht, hij weet het verder ook niet maar dacht aan een soort virus en die kan 5 tot 10 dagen duren,als het volgende week nog niet weg is maar even bloedprikken dacht ik

Reageren
    A

Heb trouwens voordat het begon bijna een week iberogast druppels gebruikt 3x per dag
    Ik ben er mee gestopt toen dit begon het begon met ineens heel warm worden soort opvlieger
    En kreeg het later koud was aan klappertanden,zou het misschien ook kunnen een soort bijwerking allergie reactie van iberogast? en duurt zoiets dan zo lang?

Reageren
    Tandor

Als de klachten verder aanhouden lijkt me dat inderdaad een goed idee.

Reageren
    John (moderator)

Ik denk niet dat het een bijwerking is van de Iberogast.
    Lijkt toch meer op een virusinfectie. De griep misschien. had je geen koorts?

Reageren
    A

Nee heb geen koort gehad maar begon wel als koortklachten .
    Dokter dacht ook dat het een griepvirus was.

Reageren
    John (moderator)

Maar eens afwachten dan…

Reageren
Reageer op: brandend gevoel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.