Zoeken Vraag het forum

Steken rechts van de navel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Dries

Hallo,

Sinds een paar dagen heb ik steken rechts van mijn navel. Gisteren was het zelfs zo erg dat het precies messteken waren, het deed mij denken aan “appendicit” (mijn is al verwijdert, dus dit kan het al niet zijn). Als ik er op drukte deed het ook pijn.

De klachten situeren zich rechts van mijn navel en heb ook continue een druk in mijn buik, waardoor ik niet snel honger heb. Mijn benen zelf voelen sinds vandaag nogal zwaar aan en ik voel mij overal moe (en heb voldoende nachtrust).

Kan iemand mij zeggen wat dit eventueel kan zijn ? Ik ben er helemaal niet gerust in…

(Heb een maand geleden bloed laten trekken en alles was in orde)

MvG. Dries

7 reacties
    Reageren
    Bas

Is de pijn draaglijk? Normaal ga je toch even naar de huisarts met pijn?

Hoe is je ontlasting?
    Is de pijn aanvalsgewijs?
    Is er een relatie met eten?
    Is er een relatie met jouw ontlasting?
    Heb je koorts?
    Zijn er andere zaken die je opvallen?

Reageren
    iemand met dezelfde problemen

ik heb dezelfde symptomen :s
    ben er ook niet gerust in hoor
    hoelang heb je dat al?

Reageren
    Tamara

Hoi “Iemand met dezelfde symptomen”,

Ik denk dat het verstandig is dat je even langs de huisarts gaat. De huisarts kent jouw medisch dossier en kan jou lichamelijk onderzoeken.

Als je het noodzakelijk vind naar de huisarts te gaan, zou je dan willen laten weten welke diagnose de huisarts bij jou gesteld heeft en welke behandeling de huisarts heeft gestart?

Tamara

Reageren
    E.

Ik had dezelfde symptomen. Al is het wel wat vaag beschreven wat je hier zegt. Bij mij is het overgegaan na 2 maanden. Ze hebben nooit gevonden wat het was, vermoedelijk spastische darmen.

Reageren
    Anoniem

Hallo, ik heb sinds anderhalve week een steek rechts onder mijn rib het voelt alsof er iets dwars zit. Ook blijft de pijn hetzelfde en word het niet erger na het eten. Heeft iemand enig idee wat het kan zijn?

Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Ga dus met de klacht naar de huisarts

Reageren
Reageer op: Steken rechts van de navel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.