Zoeken Vraag het forum

Flat stool, mucus, and more…

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • GAKO

For a long time now [a year] I have had a change in my bowel movements between constipation and diarrhea [it can also be on the same day] and it comes out solid, it comes out flat like a sour [a children’s candy that is very wide and narrow] and I have a lot of mucus in my stool and sometimes there is mucus with a feeling of tenesmus and only mucus comes out and sometimes a kind of dull sensation in the lower left abdomen and also a feeling of bloating in the abdomen, stool test results for inflammation are negative, what could this be? Thank you very much

2 reacties
    Reageren
    GAKO

Sorry, I originally wrote it in English by mistake, here it is in Dutch, For a long time now [a year] I have had a change in my bowel movements between constipation and diarrhea [it can also be on the same day] and it comes out solid, it comes out flat like a sour [a children’s candy that is very wide and narrow] and I have a lot of mucus in my stool and sometimes there is mucus with a feeling of tenesmus and only mucus comes out and sometimes a kind of dull sensation in the lower left abdomen and also a feeling of bloating in the abdomen, stool test results for inflammation are negative, what could this be? Thank you very much

Reageren
    GAKO

Sorry, ik heb het eerst per ongeluk in het Engels geschreven, hier is het in het Nederlands: Al een jaar lang heb ik last van wisselende stoelgang, afwisselend constipatie en diarree (het kan ook op dezelfde dag voorkomen). De ontlasting is soms hard, soms plat en lijkt op een zuur snoepje (een soort kindersnoepje dat heel breed en smal is). Er zit veel slijm in mijn ontlasting en soms is er sprake van slijm met een gevoel van tenesmus (pijnlijke aandrang) en komt er alleen slijm uit. Soms heb ik een dof gevoel in mijn linkeronderbuik en ook een opgeblazen gevoel. De ontlastingstest op ontstekingen was negatief. Wat zou dit kunnen zijn? Alvast bedankt.

Reageren
Reageer op: Flat stool, mucus, and more…
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.