Zoeken Vraag het forum

Ik blijf sukkelen met darmen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Betty

Ik heb de laatste tijd last van maag en darmen. Maag is beter door esemoprazole, maar ik blijf last hebben van darmen. Ik krijg my flora forte en immudefense voor mijn immuniteit op te krikken. Eerst had ik vooral constipatie en nu losse stoelgang. Vooral ´s morgens heb ik last van spierpijn in armen en benen. Na mijn koffie ga ik 1 keer naar de wc. Ben enorm bang dat het kanker is. Huisarts heeft mij doorverwezen naar mdl arts maar kan pas in mei gaan. Welke onderzoeken kunnen nog gebeuren. Mij lijkt het dat dit allemaal begonnen is na corona infectie

1 reactie
    Reageren
    Suus

De mdl arts zal bepalen of er verder onderzoek nodig is, daar kun zo via een forum niet op vooruitlopen.
    En als je huisarts ook maar heel in de verte aan kanker zou denken, was je met spoed verwezen.

Reageren
Reageer op: Ik blijf sukkelen met darmen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.