Zoeken Vraag het forum

Is dit bloed

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • BB

Ik had het gevoel dat ik vanacht naar de wc moest en in in 1x lag dit in de wc. Op de foto lijkt het donkerder dan dat het was. Het was meer zoals op de 1e foto en meer rozig. Vanochtend toen ik ontlasting had, was dat normaal en zat er geen bloed bij. Ik heb wel tomaten gehad en dat was in mijn ontlasting te zien. Heeft iemand enig idee wat dit is

8 reacties
    Reageren
    BB

Hier nog een andere foto

Reageren
    BB

En dit zat er toch bij de ontlasting. Kan dit iets van de tomaat zijn?

Reageren
    Anoniem

Dit kan van tomaat komen.
    Maar om daar zekerheid in te krijgen.
    Kun je aan je huisarts vragen of je je ontlasting mag laten onderzoeken op bloedsporen.
    Als je ze deze foto’s laat zien ,dan begrijpen ze je.
    Ook ik eet veel tomaten,,en ik herken dit,maar was pas gerustgesteld,toen mijn ontlasting onderzocht was.

Reageren
    BB

Bedankt voor de reactie. Ik ben 4 weken terug naar de huisarts geweest i.v.m mijn buik en toen heeft de dokter gevoeld en die voelde een gezonde buik/darmen. En had tot gister nergens last van…

Reageren
    BB

En ik heb al eens een iets soortgelijke gehad met watermeloen en toen inderdaad met de foto naar de dokter geweest en die zei dat het toen niks was

Reageren
    BB

Ik ben me rot geschrokken. Ik heb nu dit. Kan dit nog van de tomaat komen? Ik heb ook nog pizza gehad met veel tomatensaus.

Reageren
    BB

Ik had nu niks meer. Kan het dan de tomaat en saus geweest zijn?

Reageren
    John (moderator)

ja dat kan zeker

Reageren
Reageer op: Is dit bloed
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.