- Joris G15 oktober 2009 om 16:41
hallo!
ik heb laatste tijd vaak steken in de borst..
Ik heb veel opgezocht op internet
en het kan iets met je maag of slokdarm te maken hebben. is dat zo?
mijn uitwerpselen( sorry kon effe niks anders verzinnen) zien er ook niet als normaal uit..als ik af en toe iets slik krijg ik steken het lijkt net of ik het in mijn hart heb maar ooit is het ook de andere kan van de borst.
ben er beetje bang voor.
het is ook vaak alleen als ik er aan denk dan lijkt het meer pijn te doen.. en als ik er niet aan denk heb ik er eigelijk geen last van..
iedergeval al vast bedankt voor jullie reacties!
Mvg
Joris
4 reactiesReagerenTycho15 oktober 2009 om 23:04Steken op de borst kunnen ernstig zijn, en daarom ga je bij deze symptomen altijd naar de huisarts. In verreweg de meeste gevallen zijn deze symptomen verder helemaal onschuldig, en vaak een gevolg van niet goed ademen of hyperventilatie.
Maar dat is zo dus niet te zeggen, dus als je je zorgen maakt, ga dan naar de huisarts, die kan je verder helpen.
ReagerenAnoniem15 oktober 2009 om 23:05Lees voor jouw eigen informatie ook de ervaringen van anderen met steken op de borst: http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=steken+borst&sa=Zoeken#1547
ReagerenYounes7 februari 2013 om 23:57Dat heb ik ook ik was er een tijdje bang voor nadat ik een hyperventilatie had was Het erger geworden ik denk dat het door slecht ademen komt en ook mIjn ontlasting ziet er niet goed uit zou niet weten wat het is
ReagerenDaantje8 februari 2013 om 13:47@Younes, ga naar de huisarts. Hij of zij kan naar je longen luisteren en dan kun je meteen ontlasting inleveren.
Reageren