Zoeken Vraag het forum

Steken op borst

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Joris G

hallo!

ik heb laatste tijd vaak steken in de borst..
    Ik heb veel opgezocht op internet
    en het kan iets met je maag of slokdarm te maken hebben. is dat zo?
    mijn uitwerpselen( sorry kon effe niks anders verzinnen) zien er ook niet als normaal uit..

als ik af en toe iets slik krijg ik steken het lijkt net of ik het in mijn hart heb maar ooit is het ook de andere kan van de borst.

ben er beetje bang voor.

het is ook vaak alleen als ik er aan denk dan lijkt het meer pijn te doen.. en als ik er niet aan denk heb ik er eigelijk geen last van..

iedergeval al vast bedankt voor jullie reacties!

Mvg

Joris

4 reacties
    Reageren
    Tycho

Steken op de borst kunnen ernstig zijn, en daarom ga je bij deze symptomen altijd naar de huisarts. In verreweg de meeste gevallen zijn deze symptomen verder helemaal onschuldig, en vaak een gevolg van niet goed ademen of hyperventilatie.

Maar dat is zo dus niet te zeggen, dus als je je zorgen maakt, ga dan naar de huisarts, die kan je verder helpen.

Reageren
    Anoniem
    Younes

Dat heb ik ook ik was er een tijdje bang voor nadat ik een hyperventilatie had was Het erger geworden ik denk dat het door slecht ademen komt en ook mIjn ontlasting ziet er niet goed uit zou niet weten wat het is

Reageren
    Daantje

@Younes, ga naar de huisarts. Hij of zij kan naar je longen luisteren en dan kun je meteen ontlasting inleveren.

Reageren
Reageer op: Steken op borst
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.