Hallo,
Al lange tijd loop ik met klachten zoals spanning/druk middenrif, borstbeen, tussen de schouderbladen, nek. Daarnaast ook last ban maagzuur. Maagzuur heb ik redelijk onder controle door homeopathisch middel. Enkele keren was de druk zo erg dat ondertussen mijn hart 2x is gecontroleerd. Daar werd niks geks of afwijkends gevonden. Werd aangegeven dat het vanuit de maag komt. De klachten gaan op en neer. Ben onder behandeling bij een osteopaat en fysio. Op dit moment weer veel last van alles. Ik maak me er dan ook druk over. Kan het te maken hebben met die angst/spanning of weer terug naar de HA? Ik weet het niet meer.
Het kan zeker met angst/stress/spanningen te maken hebben. En dan met name door hyerventileren
Zou het ook een maagbreuk/scheurtje in middenrif kunnen zijn ivm de maagzuur?
Daar kan ik zo helaas ook geen antwoord op geven
Ben bij de dokter geweest, ik krijg een gastroscopie. Betekent dit dat er een verwachting is op iets ernstigs? Ben heel bang
Het is een onderzoek om te kijken wat er aan de hand is. Dat zegt niets over dat er iets ernstigs aan de hand zou moeten zijn
Ook ondertussen gele ontlasting??? Gister was het diarree vandaag al meer vaster. Wel nog steeds geel. Als ik op internet zoek, lees ik alleen schrikbarende dingen over gele ontlasting. Wat kan dit betekenen?
Een galsteen zou zoiets kunnen veroorzaken of gewoon wat je gegeten en gedronken hebt
Galstenen heb ik in het verleden gehad. Dat gaf hele andere klachten. Mijn ontlasting is inmiddels naar lichtbruin gegaan maar wel met onverteerd voedsel. De pijnen bij maag/middenrif/rug en maagzuur lijken minder. Ik ben op dit moment suikers aan het laten. Kan het zijn dat er totale disbalans is?
Dat zou kunnen
De diarree houdt maar niet op. De ene keer is het vaster dan de andere keer. Ik heb wel honger, maar kan na het eten vrij snel naar het toilet. Ik maak me heel ongerust, maar de gastroscopie is pas 2 februari. Wat moet ik doen
Neem contact op met je huisarts
Ik ben terug naar de HA geweest ivm mond branden en een rode tong. De HA vermoedt spruw. Hier heb ik een antibiotica voor gekregen. Deze werkt goed tegen de mondbranden. Kunnen de maag-darm klachten komen vanuit de candida infectie? De HA kon me hier niet echt antwoord op geven. Als ik het internet moet geloven wel... De ontlasting is iets verbeterd, maar nog sterk afhankelijk wat ik eet. Probeer alle suikers te laten omdat candida zich voedt met suikers.
I denk niet dat de candida infectie in de mond oorzaak is voor maag- en darmklachten
Gister een gastroscopie gehad. Slokdarm en maag zagen er goed uit. Aan de ene kant fijn, maar aan de andere kant wat is het dan wel? Ik ben op dit moment ongeraffineerde suikers aan het laten. Dat wil zeggen geen koek, chocolade, frisdrank, zoet beleg, chips. Daar viel ik me wat beter bij. Ontlasting is beter maar nog niet helemaal hoe het moet zijn. Is het toch de pds die nu enorm opspeelt??? Terug naar de huisarts of wat kan het zijn?