Zoeken Vraag het forum

Is dit een aambei?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Gister ging ik na 2-3 dagen niet maar de wc hoeven naar de wc en er kwam wat harde, dikke ontlasting uit wat wat pijn deed. Ik zag in de wc dat er een streep bloed aan de buitenkant zat en schrik ervan. Na de ontlasting doet mijn anus nog steeds wat pijn bij persen/samentrekken. Ik heb gekeken en zag een soort bultje zitten. Is dit een aambei? Moet ik hiervoor naar de dokter of gaat het in principe vanzelf weg? Heb sowieso lactose intolerantie dus soms vaker/ soms weinig naar de wc (constipatie?), zit er al langere tijd in. Misschien vandaar ook het bloed. Zie foto. Ik hoor het graag!

3 reacties
    Reageren
    Anoniem

Foto

Bijlagen:
    Reageren
    John (moderator)

Dat zou idd een aambei kunnen zijn. Ga ermee naar de huisarts

Reageren
    John (moderator)

Dat zal dan een aambei of een fissuur zijn. Zorg dat je ontlasting zacht blijft. Eet gezond, dagelijks vers fruit en drink minimaal 2 liter per dag,

Reageren
Reageer op: Is dit een aambei?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.