Slijm bij ontlasting. Slijm bij ontlasting. - Medische Forum - Dokter.nl

Slijm bij ontlasting.

Hallo Allemaal,

Sinds afgelopen zondag heb ik hevige buikpijn. Hier voordeze week 2 keer bij de dokter geweest en heb ik ontlastig moeten inleveren hier is uitgekomen dat de waardes in mijn ontlasting niet helemaal goed zijn.
    Onder de 50 is er niks aan de hand en boven de 100 denken ze aan de ziekte van crohn. Dit heeft mijn opa. Ik heb de waarde 69 wat dus wel duid op een onsteking maar niet genoeg voor crohn?
    Nu heb ik sinds 2 dagen best veel slijm bij mijn ontlastig(sorry voor de foto)

Maandag moet ik weer langs mijn eigen dokter(was op vakantie) maar ik ben bang dat ze me naar huis sturen met een pcm, terwijl me buik en rug best veel pijn doen.

Wat denken jullie dat dit is? En hoe zorg ik dat me dokter mij serieus neemt.

(Foto toevoegen lukt nog niet)

Reageer

Hierbij de foto

Reageer

69 is en verwaarloosbare waarde en wijst zeker niet op Crohn. Hoeft niet eens op een ontsteking te wijzen
    Waarschijnlijk heb je iets verkeerds gegeten dat de buikklachten veroorzaakt

Reageer
Reageer op: Slijm bij ontlasting.
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif