- Jason16 september 2021 om 19:18
Ik heb sinds afgelopen maandag in een keer hevige buikpijn aanvallen en moet ik gelijk naar de wc. Soms heb ik helemaal nergens last van en dan in een keer hele erge buikpijn, als ik dan op de wc zit spant alles samen en pers ik alle beetjes eruit. In het begin was dit nog kleine sliertjes maar later kwam er alleen nog maar slijm uit. Van die doorzichtige slierten… Nu paar dagen later heb ik nog steeds van die aanvallen en waterige bruine ontlasting. Ik voel me niet ziek en heb ook geen koorts, op de momenten dat ik buikpijn krijg voel ik me wel verrot.
Ik heb nooit diaree en als ik het heb nooit langer dan 1 of 2 dagen. Moet ik hiermee naar de dokter, is dit normaal en wat kunnen die doorzichtige slierten zijn?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 september 2021 om 21:37Lijkt dan toch op obstipatie. Neem contact op met je huisarts
ReagerenJohan16 september 2021 om 23:03Bij obstipatie heb je toch dat je minder vaak naar de wc moet? Ik moet dagelijks wel vaak naar de wc door de buikpijn.
ReagerenJohn (moderator)
16 september 2021 om 23:41Ja, maar blijkbaar komt er niets uit.
ReagerenJason21 september 2021 om 17:35Buikpijn is inmiddels al sinds vrijdag over. Wel zie ik de laatste dagen veel slijm ofzo in mijn ontlasting(zoe foto). Is dit normaal?
ReagerenJohn (moderator)
21 september 2021 om 17:50Dat is eigenlijk normaal ma zo’n periode
Reageren