Hi,
Ik loop al een tijdje met wat klachten en ik kom maar niet verder met waar het vandaan zou kunnen komen..
Een tijdje geleden was ik 3 maanden niet ongesteld geweest en had ik allerlei lichamelijke klachten, er is toen bloed afgenomen om een vroege overgang te kunnen uitsluiten. Ik zit dus niet in de vroege overgang, uiteindelijk wel weer ongesteld geweest maar toen kreeg ik hele heftige menstruaties, en uiteindelijk heftige rugpijn, beenpijn, extreem oververmoeid, buikpijn/extreem misselijk, ik heb een aantal dagen plat gelegen. Ik heb toen een gynaecologisch onderzoek gekregen (ik dacht zelf aan een eierstokcyste, pcos.. iets in die vorm) maar ook daar zag alles er goed uit.
Nu lijken de meeste klachten verdwenen/minder geworden.. Alleen heb ik nog steeds last van extreme misselijkheid en enkel in de ochtend na het ontbijt, hierbij word ik soms zo misselijk dat ik moet overgeven.
Wat we nu weten is dat deze klachten niet komen door mijn baarmoeder/eierstokken (en niet door een zwangerschap) maar waar zou het dan vandaan kunnen komen? Ontbijt is altijd mijn favoriete maaltijd van de dag geweest dus dat mijn lichaam er ineens zo op reageert is heel vreemd en vooral dat het alleen in de ochtend is. Ik probeer nog steeds te ontbijten zoals ik altijd deed en mezelf niet beperken of tegen te houden i.v.m angst voor misselijkheid/overgeven. Ik ga bijna op vakantie dus ik ben bang dat het nog wel even gaat duren voor er verder onderzoek komt maar misschien herkent iemand mijn klachten..