- Kay5 juni 2017 om 11:32
Hallo,
Ik heb wat rond gezocht maar kon geen vergelijkenis vinden met waar ik last van heb. Het ontstaat uit het niets, de ene keer heb ik er maanden geen last van en de volgende keer heb ik het ineens weer.
Ik ga naar bed zoals gewoonlijk en val in een diepe slaap, na een tijdje (meestal rond 2-5 uur ’s ochtends) word ik wakker met hevige misselijkheid en het gevoel dat ik nodig moet.
Dan ga ik altijd zo snel mogelijk naar de wc en heb dan eerst een hevige diarree aanval. Dan denk ik er vanaf te zijn, sta ik op en dan slaat de misselijkheid weer in. Soms moet ik al overgeven tijdens de boodschap zegmaar en dat is geen pretje.
Na wat gewiegel en gepuf trekt de misselijkheid langzaam weg en ga ik weer liggen.
De volgende dag heb ik nergens last meer van.Dat vind ik nog het raarste, je zoh denken dat ik een griep of koorts opgelopen ben maar het is in een mum van een tijd weer weg. Een keer ben ik blijven liggen en toen trok de misselijkheid na een uurtje ook weer weg. (Deze misselijkheid was wel veel milder dan de andere keren).
Zwangerschapsmisselijkheid kan het niet zijn, en volgens mij ben ik ook nergens allergisch voor. Ik heb dan ook niet iets gegeten waarvan ik zou denken dat dat de oorzaak zou kunnen zijn. Ik had ergens gelezen dat stress er ook invloed op kan hebben, ik stress wel snel maar dit gebeurd niet wanneer ik gestrest ben.
Ik heb dit deze jaar al iets van 3-4 keer gehad, zou ik hiervoor naar de dokter moeten gaan?
Alvast bedankt!
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 juni 2017 om 11:36ik zou er wel eens mee naar de dokter gaan. Het zijn toch vreemde klachten
ReagerenRosita8 december 2018 om 10:05Ik heb echt precies dezelfde klachten! Ben je ondertussen al naar de dokter geweest Kay?
Reageren