- Anonieme gozer23 april 2018 om 12:22
Hallo allemaal,
Ik ben 16 jaar oud en sinds midden februari heb ik last van extreme misselijkheid. Ik had een minuutje geleden ook en daarom ben ik hier. Ik krijg een gevoel in mn maag wat ik niet kan beschrijven en dan weet ik ja de komende twee minuten worden heeeel naar. De misselijkheid duurt ook maar 2 minuutjes max maar het is heel irritant.
Ik heb geen verandering gemaakt in mijn dieet of dagelijkse routine en toch gebeurt het. Gek he? Dat vond mijn huisarts ook dus ik werd naar het ziekenhuis gestuurt voor een bloedtest EN DAAR KWAM NIKS UIT. Nu wordt er verder niks meer mee gedaan en blijf ik ermee zitten. Mijn huisarts vroeg of ik examenstres had maar dat heb ik niet. Het enige wat dichtbij komt is dat ik midden januari ben begonnen met sporten, maar ik heb er sinds midden februari last van.
- Dank u wel voor uw tijd
2 reactiesReagerenAnonieme gozer23 april 2018 om 13:17Nog even een toevoeging. Ik heb soms een paar dagen er geen last van en dan opeens weer wel. Ik heb het op mn werk, in de sportschool, op school. ’s Ochtends, ’s avonds, ’s middags er zit echt 0 patroon in
ReagerenAnonieme gozer23 april 2018 om 13:19Nog 1 ding, ik ben niet zwanger, ik ben nogal een jongen dus als ik zwanger zou zijn zou ik een groter probleem hebben
Reageren