Zoeken Vraag het forum

Misselijkheid

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik ben een vrouw van 19 jaar. En kamp al wat jaren met verschillende klachten het is ooit begonnen op mijn 15e. De afgelopen jaren ben ik al ziekenhuis in ziekenhuis uit geweest ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Ik heb verschillende bloedonderzoeken gehad , ben destijds bij een kinderarts geweest en heb verschillende onderzoeken laten uitvoeren bij de kinderarts en kno arts. Op mijn 15 e ben ik uiteindelijke naar een mesoloog gestuurd die kijkt naar je voeding hier kwam uit dat ik te veel metaal in mijn lichaam had en dat ik magnesium tabletten moest gaan slikken dit heb ik een tijdje gedaan en toen ging het een stukje beter. Ook kwam zei erachter dat ik lactose intolerant ben dus ik mocht geen melk meer.  Ook ben ik op mijn 15e bij een osteopaat terecht gekomen omdat er maar niets uitkwam uit alle onderzoeken denk aan echo , ontlasting onderzoek , bloedonderzoek noem maar op die ik heb gehad. Zij kwam erachter dat ik een spastische darm heb. Nu let ik al wat jaren op mijn voeding let erop dat ik geen melkproducten in neem. Ik leef gewoon gezond sport af en toe in de week ik werk in de zorg. Beweging genoeg zou je zeggen. Maar nu sinds een maand ongeveer zijn de klachten weer helemaal opnieuw begonnen maar nu veel erger dat het was ik moet hobby’s afzeggen omdat het gewoon niet gaat op die momenten. Ik heb dus de afgelopen maand weer bij de huisarts gezeten er is weer bloedgeprikt er is naar mijn vitamines gekeken en de huisarts zei nou kan niet beter. Ik heb voornamelijk last van hele erge misselijkheid (Nooit overgeven) , Buikpijn en soms wat hoofdpijn. Heeft iemand hier ervaring mee en heeft hier ook last van en zo ja wat doen jullie ertegen hebben jullie tips of wat kan het zijn. Sorry alvast voor het lange verhaal.

Bedankt voor de reactie alvast!

Reageer op: Misselijkheid
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.