- Anoniem6 augustus 2016 om 03:13
Ik zit al een tijd met een groot probleem,
Sinds 3 jaar ben ik vaak ziek en misselijk maar toen het begon was het alleen in de ochtend en zakte het daarna ook weer af, maar nu sinds vorig jaar zomer toen ik met vrienden op vakantie ging, moest ik naar het ziekenhuis omdat ik mij niet goed voelde, het had deels ook te maken met alcohol want daar kan ik inmiddels ook niet meer tegen.Dus nu sinds 1 jaar is het extremer geworden, ben elke dag misselijk en heb ontzettende hoofdpijn, ik slikte elke dag pillen op de hoop dat het overging.
Ben inmiddels ookal 3 keer naar de dokter geweest en krijg elke keer wat anders te horen…
Ik vraag me gewoon af wat het kan zijn want ik baal er van dat ik elke dag ziek ben en ook absoluut niet meer tegen alcohol kan..
Daar hoor ik veel klachten over van mensen rond de 30 maar ik heb nog nooit een 18 jarige over zit probleem gehoord..
Misschien dat jullie tips hebben
(Groetjes een 18 jarig meisje die dringend tips nodig heeft)
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 augustus 2016 om 11:16Moeilijk om daar zo iets over te zeggen.
Reageren
Het enige wat je kunt doen is terug naar de huisarts gaanAnoniem7 augustus 2016 om 00:15Ik ben ook zo misselijk, alsof mijn maag opgeblazen is. Soms staat ie helemaal bol. Kan nog maar heel weinig eten; voelt snel vol. Heb je ook andere klachten? Jeuk misschien?
Reageren