Zoeken Vraag het forum

Misselijkheid

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ellie

Hallo,

Ik ben nu al 3 maanden misselijk, inmiddels ben ik bij de huisarts geweest en die meende dat het pds of obstipatie was, ik heb toen macrogol gekregen en ben na 3 weken teruggegaan, want ontlasting maken ging goed, maar de misselijkheid blijft. Dokter gaf aan dat ik de macrogol 3 maanden moet doorslikken , maar daar ben ik zelf totaal niet blij mee, omdat ik weet dat het mijn darmen lui maakt en ik word er zelf gek van dat ik al 3 maanden zo misselijk ben en om te bedenken dat ik 3 maanden nog misselijk kan zijn.

Ik kan niet zwanger zijn, want ik ben aan de pil en heb inmiddels al 7 testen gedaan en die waren allemaal overduidelijk negatief.
    Ik ben nu meer vezels aan het eten, probeer meer te bewegen en drinken doe ik ook goed.

Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, ik word er mismoedig van en ik heb het gevoel dat ik niet serieus genomen werd bij de huisarts. Ook toen ik vertelde dat Mn menstruatie is veranderd gaf de huisarts een antwoord dat ze daar geen probleem in zag en bij mijn huiduitslag moest ik maar nivea op doen…..

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Gewoon teruggaan naar de huisarts, en zeggen dat je graag van de klachten af wilt. Als de huisarts dat niet kan, moet zij maar een verwijzing voor de MDL-arts geven

Reageren
Reageer op: Misselijkheid
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.