Zoeken Vraag het forum

Misselijkheid

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Emi’tje

Hey allemaal,

Ik weet dat jullie uiteraard geen artsen zijn maar is er iemand dat zich erin herkent dat die plots minder eetlust heeft en als het hongergevoel er is en eet, vlak na het eten enorm misselijk word?
    Alsook regelmatig pijn aan de maag?
    Alsook een extreme vermoeidheid en ik ben best wel wat gewoon van vermoeidheid.
    De huisarts zegt dat ik me er geen zorgen moet over maken maar ik ken mezelf het beste en ik ben dit absoluut niet gewend, dit is ook al enkele weken bezig en lijkt niet weg te trekken.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo zonder eng onderzoek iets over te zeggen. Heeft de huisarts geen onderzoeken gedaan? Heb je overgewicht of ondergewicht? ben je man of vrouw? Hoe oud ben je?

Reageren
    Emi’tje

Hey John,

Ik zit net boven het gemiddelde gewicht maar zeker niet ernstig.
    Ik ben een vrouw, 29 jaar oud.
    Het is voornamelijk een zorg omdat er nu ook word verteld door anderen dat ze zien dat ik echt niets meer eet en als ik iets eet dan ben ik meteen misselijk achteraf. De eetlust is eigenlijk gewoon weg en de momenten dat ik echt een hongertje heb en eet, dan voel ik het achteraf gelijk. Zeer vreemd.

Reageren
    John (moderator)

Net boven het gemiddelde zegt me niet zo veel
    Hoe groot ben je en wat weeg je?

Reageren
Reageer op: Misselijkheid
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.